11 Jun 2012

Alustame algusest.

Tegelikult oli algus juba eelmisel suvel, kui ma võtsin endale ülesandeks iga päev midagi teha- olgu see siis ratas, uisk, jooks, kõnd, pilates või jooga. Tuli välja küll. Esimesed nädalad oli küll raske end voodist välja ajada ja trenni sundida, sest ma ei olnud enne mingi eriline trenniinimene. Käisin väga harva trenni eesmärgil väntamas. Uisutamisest rääkimatagi. Mul on endalgi piinlik mõelda, kui kaua need uisud mul tolmu olid kogunud, kui ma nad eelmine aasta välja võtsin ja jalga panin.

Aga eelmine aasta on minevik. Räägime nüüd sellest aastast. Olen võtnud endale paar eesmärki, milleni suve lõpuks jõuda tahaksin ja ma tõesti usun, et ma suudan need ka ära teha. Nendest lähemalt natuke hiljem.

Olen palunud abi ühelt väga healt sõbralt, et ta mulle trenniplaane teeks, mida mul siis oleks hea jälgida. Aitäh! Mul on palju lihtsam end välja ajada, kui mul on ees päeva kaupa täpselt kõik, mida ja kui palju ma tegema pean.

Aga selle blogi tegin sellepärast, et enda väike teekond kirja panna ja seda jagada, olgu see siis raske või kerge, pikk või lühike.

Edu mulle!

No comments:

Post a Comment