15 Jun 2012

Egas haigus hüüa.

Eile sai küll öeldud, et täna on ujumispäev, tegin õhtul enne magamaminekut isegi trenniplaani valmis, et mida ja kui palju teha. See seisab mul laua peal ja ootab oma aega, sest öösel pööras asi täiesti ära ja kartsin vahepeal, et kutsun endale isegi kiirabi.

Kuskil poole ühe paiku öösel ärkasin ma väga halva enesetundega. Olin just unes näinud, et mul on käes telefon, mille ekraanil hakkasi ringlema ja vilkuma erinevad ringid, mis pani mu pea ringi käima. Ärkasin selle samuse tundega. Hetke pärast leidsin ennast tualettruumi põrandalt. Miski oli valesti läinud. Arvasin alguses, et kerge toidumürgitus, et hommikul on kindlasti parem juba. See jäi unistuseks. 

Täpselt iga poole tunni tagant äratas mind üles või õigemini ajas mind voodist välja seesamune pahaolu tunne. Lõpuks lugesin vist kokku 6 korda, aga ma ei ole päris kindel, sest meeletult halb enesetunne ei lasknud mul selgelt mõelda. Lõpuks enam ei olnudki organismis midagi, aga tunne, et tahaks oksendada üle ei läinud. Tänu sellele kõrvetas lõpuks maohape mu mao, söögitoru ja neelu ära nii, et hommikul kõik sisemus valutas. Kuskil 4-5 paiku läks selles mõttes paremaks, et ma suutsin rahuliku hingamisega selle "tahan oksendada" tunde eemal hoida. Pea käis ikka ringi ja paha oli olla. Dehüdratsioon oli suur, sest ainult vesi ju lõpuks välja tuligi. Vett, aga juua ei saanud, sest see tahtis välja kohe sama teedpidi. 

Kuskil 6-7 paiku sain hakata korralikult jooma. Suu oli selleks ajaks ikka nii kokku kuivanud, et tegin jõuga selle lahti. Kuskil 9 paiku sain juba Värska vett juua, et mingitki anioonide- katioonide tasakaalu organismis taastada. 

Ühesõnaga öö jäi vahele mul jälle, kuigi olin õhtul suure suuga rääkinud, kuidas ma lõpuks magada saan, sest mu väikest koera ei ole, kes mu iga natukese aja tagant üles ajaks. Paariks tunniks magama jäin kuskil kolmveerand kümne paiku. 

Aga täna ma siis veedan oma päeva voodis, üritan end välja magada homseks, vaatan dokumentaalfilme ja ravin ennast, sest kui homme on juba parem, siis kavatsen selle ujumisplaani ikka täide viia. Arvatavasti, küll modifitseeritud kava järgi, aga vähemalt midagigi.

Ma tean küll, et see on spordiblogi, aga tahaksin siin veidike reklaami teha Louis Theroux'ile, kes on hulga BBC dokumentaalfilmide tegija. Kui on huvi, siis kindlasti vaadake tema filme!

Kiiret paranemist mulle!

2 comments:

  1. Kindlasti homme mitte trenni teha. Kui siis ülehomme, kui enam väsimustunnet ei ole ja kõik ok.

    Kiiret paranemist!

    ReplyDelete
  2. Ma arvan, et kuna mul on praegu juba päris hea olla (kui välja arvata magamata öö), siis ma lähen homme suplen natuke. Ei tee küll trenni, aga liigutan ennast. Vesi õnneks on algusest peale selline asi olnud mulle, mis mu enesetunde kõvasti paremaks teeb :)

    Aga aitäh!

    ReplyDelete