11 Jun 2012

Esmaspäev 11.06

Täna oli siis ametlikult esimene päev minu teekonnal eesmärgini. Käisin väntamas. Ajasin end hommikul 9 paiku voodist välja, tegin oma esimesed toimetused kodus ära ja istusin sadulasse ning võtsin suuna Vaskjala poole. Olin enne juba enam vähem välja vaadanud, kuhu ma sõitma lähen, et ajaga välja tuleks, aga poole tee peal muutus marsruut täielikult.
Lõpuks oli see siis järgnev: Tuulevälja - Vaskjala - Kulli - Aruküla - Kostivere - Tallinn- Narva mnt - Loo - Lagedi - Tuulevälja.

Polnud enne rattaga Aruküla ja Kostivere väisanud ja ei teadnud tegelikult absoluutselt kuhu ma välja jõuan või kus ma üldsegi olen. 50 minuti peal mõtlesin, et no nii kui nüüd 10 minuti jooksul ühtegi tuttavat kohta või teemärgist ei tule, pööran 180 kraadi ja lähen tuldud teed tagasi. Seda ma tegelikult üldse teha ei tahtnud, sest Kulli ja Aruküla vahel oli pooleli tee ehitamine ja mul ei olnud üldsegi tahtmist seal tolmu sees enam rohkem aega veeta. Õnneks hakkas tsivilisatsioon paistma ja keerasin Kostivere poole. Jooksu pealt mõtlesin välja plaani teha lihtsalt ring peale alevile ja siis Loo poole suunduda metsade vahelt, aga eneselegi märkamatult olin jõudnud suurele maanteele. Kahtlesin, kas seda teekonda ette võtta, sest need uued teed ja ristmikud ja ringid ja ülesõidud ja alasõidud ja kõik muu, mis nad sinna Vana- Narvale ehtianud on, on minu arvates üle pingutamine.

Igatahes järsku olin ma maanteel ja sõitsin Tallinna suunas. Üks hetk märkasin, et tegelikult on tee kõrval ka väga ponks kergliiklustee, aga sinna peale saamine oli võimatu, kuna ma keerasin maanteele poole pealt. Autotee ja kergliiklustee vahele jäi kraav ja kaks teepiiret ka. Üleronimine oleks olnud mõttetu, kuigi see käis mul korra peast läbi.

Jõudsin lõpuks Muuga ja Maardu liiklussõlmeni. Tahtsin pöörata uue tee peale Maardu järve kaldal. Nägin teed, aga mul ei olnud õrna aimugi kuidas ma sinna saan. Ma arvan, et ma sain oma kilometraažile 1km kindlasti juurde selle keerutamisega seal. Küll mäest üles, siis ringi peale, siis ringilt maha, üle silla, tagasipööre, silla alt läbi ja siis alles jõudsid kohale. Milleks?!

Selle uue tee peal, kus peeti Tallinna Rulluisumaraton, tahaks ise ka uisutada. Minu kodust on sinna aga umbes 11km, ratast ei ole kuskile jätta ja oma autoga ma ei tohi minna (sest mul ei ole lube). Eks ma pean midagi välja mõtlema.

Aga lõpuks jõudsin koju. Paarsada meetrit enne koduväravat hakkas kergelt tibutama (praegu sajab üpriski kõvasti). Pääsesin seekord. Väga ideaalne ilm oli, sest oli täiesti tuulevaikne, vihmatu ja päiksetu, aga külm ei olnud sugugi. Päiksetu oli sellepärast hea, et see ei kõrvetanud esiteks ja teiseks ei saa ma niiviisi endale ratturipäevitust peale. :)

Distants: 41.68 km
Aeg: 1:57:18
Keskmine kiirus: 21.3 km/h
Max kiirus: 33.3 km/h

No comments:

Post a Comment