18 Jun 2012

Esmaspäev 18.06

Kõigepealt ma tahaks rääkida jällegi eilsest päevast natuke. Trenni ma ei teinud, aga see-eest käisin sõpradele kaasa elamas ja pöialt hoidmas Tartu lahtistel MV rulluisutamises. Iseenesest olen huvitavamatel käinud, aga Albekad tegid väga ilusa töö ikkagi ja seda näitavad ka tulemused, kus igas klassis (va M40) oldi poodiumil, meeste põhiklassi väljalangemissõidus vallutati kõik kolm poodiumi kohta! Palju palju õnne teile ja ma olen väga uhke teie üle! :)

Aga nüüd tänasest. Mõtlesin kodus hommikul uurides ilmateadet, et lähen õhtu poole sõitma, sest tuul oli päris kõva ja õhtuks pidi paar m/s väiksemaks minema. Plaan oli juba valmis ja teekond välja mõeldud. Hakkasin siis koduste toimingutega tegelema. Koristasin tuba ja eneselegi märkamatult olid mul juba trenniriided seljas. Ja tegelikult ka, ma ei liialda. Mis siis ikka, läksin ratta selga. Mõtlesin veel ümber arvestada oma teekonda natuke, et koju tulles oleks tuul tagant, aga ei, läksin ikka oma vana rada pidi, mis lõpuks oli järgnev:

Tuulevälja - Vaskjala - Kulli - Aruküla - Raasiku - hästi palju väikseid kohti - Kostivere - Loo - Saha - Lagedi - Tuulevälja

Jube väsitav sõit oli, sest unustasin ratta rehvid ka täis pumbata. Alguses oli küll väga mõnus, sest tuul oli tagant ja päike paistis ning soojendas, aga lõpuks kui tee pööras kodu poole, oli tuul vastu (kusjuures veel tugevam kui enne!), läks pilve ja külm hakkas. Lõpuks Maardu küla juures oli mu pulss juba nii kõrgel, et ma ei saanud korralikult rääkidagi. Muidugi aitas tugevale vastutuulele kaasa ka künklik tee. Otsustasin, et tulen ratta seljast maha ja jalutan natuke, rahustan südame maha ja tõmban hinge. Lõpuni ei olnud ju enam palju jäänud.

Lõpuks kõndisin 2 km, vahepeal suhtlesin tee äärsel karjamaal olevate lehmadega, kes mulle kõik poseerima tulid kogu karjaga ja lõpuks ronisin ratta selga tagasi. Tuul oli küll vastu, aga kuna olin veidikene puhanud, siis see ei heidutanud enam nii palju. Lõpuks kui nägin teed, mille peale pidin pöörama ja kus oli tuul tagant, tuli küll naeratus näole ja hüüdsin "jes".

Täna oli tõuse küll rohkem, aga ainult kaks neist olid sellised, kus viimased tõuked oli vere maik suus. Okei, nii hull asi ei olnud, aga raske oli küll. Eks see eelmise nädala lõpp on mulle veel väikese jälje sisse jätnud, sest ma ei lasknud organismil korralikult taastuda. 

Ja kaks pirni hommikusöögiks ei ole piisav kütus sellise tee läbimiseks. Kilomeetreid ei olnud küll teab mis palju, aga ilmataat ja maastik mängisid ka oma rolli.

Ratas:
Distants: 45.43 km
Aeg: 2:10:03
Keskmine kiirus: 21.7 km/h
Max kiirus: 36.9 km/h

Kõnd:

Distants: 2.05 km
Aeg: 22:30


Erakogu "Muuuu"


No comments:

Post a Comment