25 Jun 2012

Esmaspäev 25.06

Ja ongi jälle esmaspäev- pikema rattasõidu päev! Midagi nii eriliselt pikka ei tulnud küll, aga väga mõnus oli. Tegelikult mõtlesin ilmateadet ja eelmise nädala trennikalendrit vaadates, et peaks uisutama minema. Polti ma küll poodidest ei leidnud, aga kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab ja ma otsustasin ise selle ära parandada. Tuhnisin garaažis piisavalt kaua ja leidsin enam vähem õige suurusega poldi, mis sai siis õigesse kohta monteeritud. Ei ole küll päris see, mis peaks olema, aga sõidab ja täpselt sama hästi kui enne. See on ju peamine. Ma arvan, et nüüd võin ma minna sporditarvete parandusse tööle. Sõpradele parandan ka natuura eest.

Aga tänasest. Hommikust peale sadas padukat ja oli tuul. Ei tikkunud õue. Mõtlesin pilatese peale, sest jalad (eriti põlved) andsid korralikult tunda, aga ma ei viitsinud. Lihtsalt ei viitsinud neid vanu kavu teha. Peaks uue ja huvitavama otsima, mida teha. Kuna ma pilateseni ei jõudnud, siis lonkasin ringi nagu vanamutt päeva läbi ja lõpuks kui päike välja tuli ja tuul oli minimaalseks jäänud, tõmbasin ruttu endale trenni riided selga ja istusin ratta selga. Mõtlesin, et käin Raasikul, aga tee peal nägin paari ratturit jälle, kes pöörasid Vaskjalast Suuresta peale. Tegelikult olen  neid ennegi sinna poole pööramas näinud. Läksin siis järgi. Ja oh seda imet, väga mõnus tee on. Ahhaa moment oli suur kui avastasin, et peale mõnusa tee, millel oli nii tõuse, langusi kui kurve, oli ümberringi ka jube ilus loodus ja hullult ilusad talud, mis kõik üles vuntsitud on. Sinna lähen ma raudselt tagasi sõitma!

Tänane marsruut: Tuulevälja - Vaskjala - Seli - Suuresta - Patika - Aaviku - Jüri - Vaskjala - Tuulevälja. Kindlasti oli seal vahel mingeid pisikesi kohakesi veel, aga need ei ole nii olulised praegu.

Igatahes, käisin siis Rae valda avastamas. Nüüd on jäänud ainult Peetri küla nurk veel ja siis peaks olema läbi sõidetud koduvald enam vähem.

Distants: 30.54 km
Aeg: 1:25:36

Keskmine kiirus: 21.4 km/h
Pulss: 150/172


Kuna mu interneti limiit sai telefonil täis, siis endomondot ma kuu lõpuni kasutada ei saa, nii et pidin kaardi ise joonistama ja see kilometraaž tuli välja. Nüüd ei näe natuke aega ka oma max kiirust kahjuks.

No comments:

Post a Comment