27 Jun 2012

Kõik uisutama!

Jah, eelmine uisutrenn läks sinnasamusesse. Võtsin end kokku ja tegin kodus lihtsalt kuiva trenni. Lihtsalt istusin oma kujutletava tooli peal ja liigutasin jalgu, viies keharaskust täpselt sellele jalale, kuhu vaja. Ma arvan, et ma nägin koomiline välja. Nüüd loodame, et homses uisutrennis (loodame heale ilmale kõigepealt), tulevad need asjad mul sama hästi välja.

Praegu olen ma ennast jälle üleskeeranud mõttega, et uisutada on lahe ja mulle meeldib uisutada. Eilse ****hunniku ajan kõik halbade uiskude süüks. :)

Tegelikult oli sellest kuivast trennist väga palju abi. Sellest olekski pidanud alustama, aga ega ma ju ei alusta kunagi ühegi asjaga päris algusest nullist, võtan kätte ja hakkan tegema, ilma, et ma tegelikult teaks, mida ma teen. Tavaliselt on see, et küll ma tegevuse käigus õpin. Aga nii see asi ei käi, vähemalt mitte kõigi asjade puhul. Uisutamine, mis on nii hullult tehniline ala, on üks nendest.

Poleks varem kunagi arvanud, et uisutamine tehnikal põhineb. Sain seda alles siis teada, kui ma ühe uisutajaga kohtusin. See oli 2010 aasta teine pool. Tegelikult ei teadnud ma "rulluisutamisest" või "kiiruisutamisest" kui spordialast mitte midagi ja selliseid uiske, nagu täna kasutatakse, ei olnud ma ka varem näinud. Vähemalt ei olnud ma sellele tähelepanu pööranud. Veidike piinlik on seda tunnistada, aga vähemalt olen ma ennast parandanud ja asjaga kurssi viinud. :)

Aga tänaõhtune kuiv trenn baseerus Eddy Matzger'i õpetustel, mis ma suurest internetiavarusest leidsin. Põhiliselt sain info SIIT. Hea oli vaadata seda, sest sain siit täpselt teada, mida ma valesti tegin ja kuidas oleks õigesti. Hea tunne on, kui oma viga mõistad ja saad seda parandama nüüd hakata. :)

Nagu te aru saate, siis mu uisumott on tagasi ja olen valmis asfaldile taas vastu astuma! Seda peaksid kõik tegema! Hakake uisutama! Ja kui rajale veel ei taha minna, siis liituge minuga laupäeval Pärnus EMT Rullituuri III etapil fännina! ALBE Team on jälle rajal ja valmis võitma!

No comments:

Post a Comment