14 Jun 2012

Kolmapäev 13.06

Kõigepealt jälle eilsest õhtust. Ei andnud mulle kohe mitte kuidagi rahu see, et päevane jooks mul nii nadilt läks ja tundsin lausa süümepiinu, et pole piisavalt trennitanud. Sellele ebameeldivale tundele panin vastu, mis ma panin, lõpuks leidsin end ikka ratta seljast. Ja nii suurepärane oli!! Tegelikult oli see peale kerge trenni ka laulu- ja hispaania keele tund, sest kuulasin hispaania keelseid laule ja laulsin kaasa. Ilm oli mõnus, isegi see, et enamus ajast oli vastutuul, ei häirinud mind esmakordselt mitte üks raas. Oleksin tegelikult isegi ühe jupi veel juurde teinud, aga mu telefon hakkas karjuma, et tal hakkab energia otsa saama ja tahab pildi taskusse visata. Telefon oli oluline aga seepärast, et see luges mul läbitud kilomeetreid ja aega ning sellelt tuli muusika, mida ma hirmsast kuulata tahtsin.

Distants: 15.59 km
Aeg: 44:03

Keskmine kiirus: 21.2 km/h
Max kiirus: 30 km/h


Täna oli uisu päev (tegelikult oli jooksu päev, aga ma ju vahetasin teisipäeva ja kolmapäeva ära). Hommikul oli jube ilus ilm. Päike säras ja oli täiesti tuulevaikne. Tahtsin niiväga minna, aga mu väike koer äratas mind iga natukse aja tagant öösel üles oma haukumisega, sest ta nüüd avastas, et on tõeline valvekoer, kes peab igast väiksemastki piiksust teada andma. Olgu mainitud, et ta on kõigest 2 kuu ja 3 nädalane ning on meie juures olnud pisut alla nädala. Igaljuhul ärkasin ma jubeda peavaluga. Vedasin end alla korrusele diivani peale, mõtlesin et pikutan tunnikese ja siis ajan end välja. Tunnikesest sai kaks ja kahest sai kolm. Kahjuks see ei aidanud, sest pea valutas ikka. Nagu oleks pea väga tugevalt kuskile ära löönud ise seda märkamata. Mõtlesin, et äkki aitab see kui veidike õues olen. Tegin aiatöid, niitsin muru, kastsin kasvuhoonet. Njetu. Peavalu läks aina hullemaks. Tulin siis tuppa ja viskasin voodisse. Sättisin kella nii, et ta tunni pärast heliseks. Mõtlesin, et no kell 4 peab ikka juba minema, sest tahaks jalgpalliks tagasi jõuda (olen nimelt paadunud jalkafänn ja täna mängivad kaks minu lemmikut- Portugal ja Holland). Uni ei tulnud kergelt, aga õnneks see, mis tuli, aitas natuke ja valu oli peaaegu, et märkamatu. Jube raske oli küll end voodist välja vinnata. Selline tunne oli nagu oleks keegi mind vahepeal voodi külge teipinud.

Välja ma sain ja uisud sain ka alla. Hakkasin minema. Vahepeal oli kerge tuuleke tekkinud. Muidugi unise peaga unustasin ma oma kiivri koju. Sekeldused muidugi sellega ei lõppenud, sest Jüri ja Vaskjala vahelise tee peal juhtus kerge äpardus. Seal on nimelt tee kõrval ehitusplats ja ehitusplatsid on ikka ümbritsetud selle teisaldatava aiaga. Ühel möödasõidul väiksest lapsest, kes üksinda jalgrattaga ühest teeservast teise tuterdas, suutsin ma ühe uisu nii lootusetult selle kivi taha jätta, mille peal need aiad püsti seisavad ja paar ilusat piruetti teha. Õnneks aed toetas mind ja päris pikali ei lennanud. Lõin ainult käe ära. Väike laps oli vist nii ehmunud selle kõige peale, et pani padavai ajama. Mis siis ikka, jätkasin oma sõitu. Vahepeal täiendasin Pirita jões oma veepudelit, mis oli tühjaks saanud. Aga ei, see ei ole veel kõik. Kuskil nii kilomeeter enne kodu, hakkasid parema uisu rattad kinni kiiluma. Ei saanud alguses pihta, milles iva on, mõtlesin, et äkki mingi kivi, sest neid ikka leidus seal tee peal, aga ei, olin nii kõvast jalgade tööd harjutanud, et ühe ratta polt oli kaduma läinud. Oli seda nüüd siis vaja?! Peab poodi uue järgi minema.

Aga nagu ma juba mainisin, siis oli täna minu jaoks puhtalt tehnika trenn ja kiirusest väga ei hoolinud. Vähemalt ma ikka proovisin ja harjutasin. Lõpuks hakkas juba tulema. Vahest on ikka kuidagi nii ebaloomulik hoida uiske koguaeg otse. Nüüd peab kehahoiaku ka paika saama, sest põlv ikka kisub kohati sirgeks, kui ma end ära unustan ja pea liiga püsti. Egas midagi muud, kui harjutada harjutada harjutada!

Lõppkokkuvõttes oli tegelikult väga hea trenn täna (kui välja arvata need paar pisiasja, millest ma ennist rääkisin). Kahjuks on mul sellest teest juba väga kopp ees ja tahaks kuskile mujale sõitma minna. Ainus probleem on see, et kuidas ma sinna saan!

Distants: 21 km
Aeg: 1:18:59
Keskmine kiirus: 16 km/h
Max kiirus: 25.2 km/h

No comments:

Post a Comment