20 Jun 2012

Kolmapäev 20.06

Eile sai selgeks, et mu neljapäevane ja kolmapäevane päevakava lähevad vahetusse. Õnneks mingit erilist treeningplaani muutust ei pidanud tegema. Nagu ma eile kartsin, siis hommikul ma end üles ei saanud piisavalt vara ja kui ma ärkasin (kuskil 12 paiku), siis oli tuul piisavalt kõva, et mitte ratta selga istuda. Aga selle aja, millal tuul väljas möllas, tegin ma kõik neljapäevaks planeeritud asjad ära ja valmistasin kõik saunades ja õues ette reedeseks jaanitralliks.

Tsipa enne kella kümmet õhtul oli tuul kadunud ja minul toimetused valmis ja sain istuda lõpuks ratta selga. Täna oli sinna ronimine kuidagi raskem. Ei olnud seda tunnet, et ma PEAN minema või et ma TÄIEGA tahan minna. Aga ma läksin ja väga hea, et läksin, sest väga mõnus oli. Aeg lendas ja ilm oli mõnus. Natuke külm oli ainult.

Ja rehvid on mul ikka tühjad. Pean selle kirja panema kuskile, sest kõik, mis kirja ei saa, jääb tegemata. Mul on sekretäri vaja! Kusjuures teistele olen ma suurepärane sekretär, aga need asjad, mis mul endal vaja teha on, lähevad meelest.

Tegelikult käisin ma täna päeval ka sõitmas, aga see sõit oli nii lühike (8km), et ma seda trenni alla ei liigitaks. Jalutamas sai ka käidud koeraga (2km), aga jällegi, trenni alla seda kirja ei pane.

Distants: 28.04 km
Aeg: 1:15:51
Keskmine kiirus: 22.2 km/h
Max kiirus: 31.5 km/h

No comments:

Post a Comment