27 Jun 2012

Kolmapäev 27.06

Täna olin tubli! Võtsin ette oma esimese 50+ km'se jalgratta tripi. Tegin ära. Olen uhke. Kusjuures lõpuks ma olin juba ära unustanud fakti, et ma olen 40 km juba sõitnud ja tunne oli selline, et võiks veel samapalju otsa sõita. Aga ei, sest tuul, see vastik tuul, rikkus natuke asja. Vahepeal ajas kohe nii vihale see, sest tahtmine oli nii suur ja motivatsioon oli kõrge, aga tuul oli ainult vastu. Ropendasin natuke, põrutasin oma käe vastu lenksu lüües ära, aga pushisin edasi. Mulle ei meeldi tuul. Tartus on hea, seal ei ole tuult. Tallinnas on KOGUAEG tuul. Okei, sai vist natuke liiga palju sellest tuulest. 

Kõik muu oli hea. Isegi väga hea. Pärast eilset uisutrenni tundsin, kuidas tahaks pooleli jätta kõik ja minna poodi komme ostma, sest no absoluutselt mingit arengut ma ei näinud. Mitte kaalu mõttes, vaid selles mõttes, et eilne uisk läks tegelikult päris nadilt. Selline tunne oli nagu oleks esimest korda uisud jalga pannud ja siis üritanud neid lihtsalt nühkida vastu asfalti. Negatiivne emotsioon kandus ka öösse, sest nägin kahte väga vastikut und ja ärkasin hommikul paha tujuga, aga ajasin end ikkagi kõigepealt voodist ja siis ka majast välja ja otse ratta selga.

Algne plaan oli käia ära Raasikul, sest eilne trenn osutus mu jaoks raskeks ja pärast rasket trenni peaks tegema ühe kergema, aga Raasikult viis mu tee edasi Kostiverre ja nii edasi. Lõpuks oli marsruut selline:

Tuulevälja - Vaskjala - Paljupea - Aruküla - Peningi - Raasiku - palju väikseid kohti - Kostivere - Tallinn- Narva mnt - Loo - Lagedi - Tuulevälja

Aga täna pidas keha ilusti vastu. Midagi kuskilt ei valutanud ja lihased olid korras ja väga koostööaltid. Pulss püsis normaalsuse piirides, isegi vastutuules ja tõusudel. Muidugi võiks see olla alati madalam, aga kui see püsib mul õiges tsoonis olen ma praegu rahul.

Tee Pajupealt Arukülasse oli täna veelgi hullem, kui eelmised korrad. Seekord oli savi asemel mulda sinna veetud ja kuna eile sadas pool päeva, oli see ikka veel märg ja ratas kiilus päris kõvasti pinnasesse kinni, aga kuna liiklus oli reguleeritud valgusfooriga ja ainult üks sõidusuund oli avatud ja autorida oli päris pikk, pidin tempot hoidma autodega samal tasemel (25-30 km/h). Asfaldi peal pole lugu sellist tempot hoida, aga mudasel pinnasel on asi teine. Aga ega see nii hull ka nüüd ei olnud. Tegelikult hoidsin kuni Raasikuni tempot võimalikult kõrgel, sest siis oli tuul ka parasjagu külje pealt ja ei puhunud otse näkku.

Avastasin, et mulle meeldib ilma prillideta rohkem sõita kui prillidega. Päikese käes peab küll veidike silmi krimpsutama, aga see selleks. Päris palju putukaid otsustasid ka otse mu silma või näkku lennates enesetapu teha, aga kannatan ära. Igal juhul on minu jaoks prillideta mugavam.

Distants: 54.09 km
Aeg: 2:32:47
Keskmine kiirus: 21.2 km/h
Pulss: 153/172

Erakogu "Kostivere jõgi"

No comments:

Post a Comment