16 Jun 2012

Laupäev 16.06

Eilsed 24h olin ma täielikus audis. Kui ma parasjagu ei oksendanud, siis istusin oma toas voodis, kardinad ees, nagu oleks koopas olnud. Aga parem hakkas. Tänane hommik oli juba väga hea. Lihtsalt üks päev oli nagu vahele jäänud ja nädal päeva võrra lühem.

Täna läksin ujuma. Auras on jube hea ujuda. Esimest korda ei tundnud mingit kloori ega muude kemikaalide haisu ja vesi oli mõnusalt paraja temperatuuriga. Saun oli mõnus ja väljas ilm veelgi mõnusam (väljas on ka nagu saun).

Ujumine võttis aga läbi küll. Ei teinud mingit konkreetset trenni. Võtsin rahulikult ja ujusin oma rahulikus tempos, oma kava järgi.

Kava:
200m soojaks (krool)
200m selili (100m koos käed, 100m eraldi)
200m konn
400m kompleksi
          100m delfiin/liblikas
          100m selili (eraldi)
          100m konn
          100m krool
200m kerge (krool)

Aeg: 1h
Distants: 1.2km

Tegelikult andis eilne audis olek täna pärast ujumist ikka kõvasti tunda. Lonkisin koju. Ülejäänud päev puhkan ja taastun veel, mis taastuda annab, et homme oma fänni särk selga tõmmata ja Tamme staadionile Tartu lahtistele meistrivõistlustele rulluisutamises kaasa karjuma minna. Ma ainult loodan, et ma ainuke fänn ei ole.

No comments:

Post a Comment