14 Jun 2012

Neljapäev 14.06

Tere ilusat suvist pärastlõunat, sest tõesti, väljas on nii super ilus ilm. Käisin väntamas jälle. Täna pidi olema kergem poolteisttunnine nauding. Oligi! Kuigi vahepeal oli kerge tuuleke vastu, eriti siis kui oli aeg tõusule minna. Ega selle tee peal, kus ma käin, nii palju neid tõuse olegi ja need, mis on, on pigem lauged, aga nad on kohati väga pikad. No mis nii väga pikad, aga läbi nad võtavad küll ja kohe kõvasti. Aga, mis trenn see selline on, kui pärast ei tunne, et trenni ei ole teinud. Minul on vähemalt nii. Teisel ringil oli viimane tõus ikka kohe väga raske. Viimased tõuked olid vaevalised, aga kindlasti täis tahtejõudu ja motivatsiooni. Kuigi tänane trenn oli mõnus, siis kuidagi raske oli ikkagi. Isegi kergema käiguga kui tavaliselt, oli rohkem jõudu tarvis. Avastasin, et mõlemad rehvid on tsipa tühjaks läinud.

Täna oli tee peal päris mitu ratturit, ühest sain mööda, ülejäänud sõitsid kõik minust mööda. Millegipärast ma iga kord ehmun, kui keegi minust möödub, isegi kui ma tean, et minust sõidetakse kohe mööda, olgu see siis auto või teine rattur, kelle sõit on tempokam. Ju ma olen siis nii sees oma mõtetes ja muusikas.

Aga täna on mul Tartusse minek, kahjuks ratast ma kaasa võtta ei saa ja uiskudest ei ole kasu, sest ma saan alles järgmine nädal uue poldi jahile minna. Ma ei taha oma plaani pausi ka sisse jätta, kuigi tegelikult on selle nädala trennitunnid täis saanud. Jooksma ei taha minna. Äkki peaks ujuma hoopis minema?!

Distants: 35.72 km
Aeg: 1:41:51
Keskmine kiirus: 21 km/h
Max kiirus: 29 km/h

Kõigile uisusõpradele, kellel on raskusi pidurdamisega (nagu minul vahepeal oli, nüüd on jälle käpas õnneks). SIIN on teile väga hea artikkel Rullibaasilt!

Väga igav postitus oli, aga kes ütles, et kõik peab huvitav olema alati?!

1 comment:

  1. Ujumine on hea mõte, sest muud on nüüd juba sel nädalal kuhjaga tehtud. Ja sellest kimbutavast väsimustundest ei tohiks üle vaadata. Tee kas vaba päev või lõõgastav ujumine. Aga lõõgastav, Sest üle ei ole mõtet pingutada.

    ReplyDelete