28 Jun 2012

Neljapäev 18.06

Eilne kuiv trenn tegi tõesti head. Täna hommikul proovisin veel enne uiskude jalga ajamist läbi oma liigutusi. Ja siis asusin teele. Esimesed kolm kilomeetrit on suht halb tee minu jaoks ja seal sai ikka oma vana "mitte nii väga" head sammu tehtud. Pajupea- Jüri vahelisele teelõigule jõudes kujutasin ette, et mul on kõrval keegi, kes mulle pidevalt korrutaks - nina, põlved, varbad; põlved koos; istu tooli; toetu kannale; ära vaata maha; ära vehi kätega küljelt küljele; hoia keha otse; lase õlad vabaks; lõpeta tõuge korralikult ja nii edasi ja nii edasi. Eks ta raske ole. Keha hakkab ikka siia sinna käima, aga märkasin, et õige sammuga tõuseb kiirus kiiremini ja pulss püsib normaalsena.

Kõige raskem on mu jaoks läbi kanna tõugata ja samal ajal mitte ülakehaga vehkida. Viimase probleemi lahendasin sellega, et hoidsin käsi koos üleval rinna lähedal, sest see "tavaline" käed seljal tekitab mulle veel praegu tasakaalu kaotust. Läbi kanna tõukamist pidin endale pidevalt meelde tuletama. 5 sammu tulid hästi ja siis tuli jälle "wobbly-wobbly".

Paar uisutajat (kes ilmselt olid enam- vähem algajamad kui mina) olid ka tee peal ja ma isegi mitte ei pidanud pingutama, et neist mööduda. Asi ei olnud selles, et nad oleks eriti aeglaselt sõitnud, vaid selles, et ma sain oma sammuga lõpuks ometi hakkama. Pai.

Tänasest distantsist ja kiirusest ei maksa rääkida, sest see ei olnud tänase trenni point.

Aga ennast kiitmast ma ei väsi ja kui keegi teine seda ei tee, tuleb seda ise teha. Nüüd jääb mõelda ainult selle üle, kas harjutamine teeb meistriks või harjutamine teeb harjutajaks ja meistriteks sünnitakse.

Homme ratas, laupäeval paus ja pühapäeval äkki jälle pikem jalutuskäik.

Distants: 14.03 km
Aeg: 1h
Keskmine kiirus: 14 km/h
Pulss: 155/163



Praegu käib püsti tõustes vasakust põlvest äike läbi, aga kui juba jala käima saab, on kõik ok.

Erakogu "Vajan uut varustust!"

No comments:

Post a Comment