24 Jun 2012

Neljapäev 21.06 ja pühapäev 24.06

Ja ongi see nädal jälle läbi. Kuidagi eriti pikk tundus seekord, aga ega see ei tähenda, et see ebameeldiv oleks olnud. Sai trennitatud (küll vähem, kui alguses lootsin/plaanisin), sai pidutsetud, sai niisama sõpradega kohvitatud ja sai ka puhatud. Terve eilne, laupäevane, päev läks mul lebotamise alla. See oli muidugi tingitud sellest, et reedene päev tegelesin ma igasuguste ettevalmistustega õhtuseks jaanipeoks. Ma pean ütlema, et "släkkimine" trennist oli seda kõike väärt, sest mul ei ole juba väääääga ammu nii toredat, naljakat, lahedat, ägedat õhtut olnud, kui seda oli reede. AITÄH kõigile, kes läbi astusid ja kellega sai koroonat ja jalkat mängitud, jalkat vaadatud, grillitud, naerdud, joodud, räägitud, saunatatud, ujutud ja nii edasi ja nii edasi.

Aga neljapäeval oli mul ka suhteliselt tihe päev. Hommiku poole käisin ja ostsin endale lõpuks ometi selle pulsikella ära (aitäh väga hea hinna eest Fixus Mustamäe). Pärast seda sai Ülemistes šopatud ja ülejäänud pool päeva rongi oodatud ja pärast seda rongi pealt koju kõmbitud. Seega oli neljapäev jälle jalutamise päev. Tegelikult jalutasin ma küll rohkem, kui ma endomondosse ära märkisin, sest ma käisin Ülemiste keskusele vähemalt 4 ringi peale.

Distants: 5.69 km
Aeg: 1 h

Täna, pühapäeval, võtsin ma aga ette ühe pikema ja reipama jalutuskäigu, kui tavaliselt (reipus küll kadus viimased kilomeetrid täielikult ja asendusid loivamisega). Tahtsin küll uisutama minna, aga kuna tuul oli täpselt piisavalt tugev ja valest suunast, siis matsin ma selle plaani  maha, tõmbasin tossud jalga ja asusin teele. Käis peast läbi mõte ka jooksma minna tunnikeseks, aga ma pigem jalutan 3h, kui jooksen 1.

Võttis ikka päris korralikult läbi. Võib- olla oli asi lihtsalt selles, et ma olen ikka mega väsinud viimastest päevadest. Vahepeal panin jalutades silmad kinni ja ma oleks sinna samasse püstijalu magama jäänud. Aga lõpuks koju ma jõudsin. Reieluud küll tahavad puusanappadest välja tulla praegu ja isegi varbavahed on ära hõõrutud (rääkimata kandadest), aga ära ma käisin ja hea on olla. Muidugi põlv ja selg andsid ja annavad ikka veel korralikult tunda, aga ma ei lase ennast häirida sellel. Mõtlen ainult, et kui mul juba praegu selg ja põlv õrnakesed on, siis mis ma vanaduspõlves nendega peale hakkan?!

Distants: 14.83 km
Aeg: 2:37:51
Pulss: 117/128

Erakogu


No comments:

Post a Comment