30 Jun 2012

Laupäev 30.06 (Pärnu rull ja trenn)

Hommikul sai end juba varakult üles aetud- kell 7. Bussile oli vaja jõuda. Buss viis mind Pärnusse, kus toimus kolmas EMT Rullituuri etapp. Plakat oli olemas, minu vaim oli valmis, häälepaelad olid lahti lauldud ja isegi vastav maniküür oli tehtud (kes nägi, see nägi). Kohtasin täna päris mitme uue "kuidagi-moodi-uisutamisega-seotud" inimesega (nii bussis kui Pärnus). Mulle meeldib nii. Kui eelmine aasta tundsin end natuke ebalevalt ja üksikuna raja ääres, sest ei tahtnud pinda ka käia sõpradele (eelmine aasta veel sõbrale), kes rajale minemas ja nii ma siis istusin üksinda teepervel, plakat näppus, siis nüüd seda tunnet enam ei ole. Näod on enamus tuttavad ja õnneks on minu nägu ka juba võistlustel tuttav, nii et ikka öeldakse tere ja naeratatakse. See teeb minu olemise ka seal mõnusamaks- nagu kodus oleks. :) Lähen iga kord rõõmuga tagasi, isegi kui pean nuputama transpodi koha pealt, sest näiteks eelmine aasta Kundasse saamiseks, pidin venda päris pikalt pinnima, sest üllatus - üllatus, Kundasse ei lähe Tallinnast bussi. Õnneks on see aasta Rulliklubi organiseerinud igale etapile Tallinnast eraldi bussi, mis võistlejad/fännid kohale viib.

Täna oli alguses ideaalne ilm. Päike ei kuumutanud ja tuult ei olnud. Kahjuks hakkas vihma sadama. Mitte küll kõvasti, aga sellest piisas, sest rada sai märjaks ja seega muutus ka libedaks. Sellest olid tingitud mitmed pahad kukkumised. Väga halb!! Nojah, ei läinud täna nii hästi nagu oleks võinud minna ja oleks pidanud minema, aga mina teen TEILE suure aplausi ja jään järgmist, Kunda etappi, ootama. :) Tegelikult on vist Eestikad veel enne, nii et siis näeme Eestikatel Lillepis.

Kuigi ma ei tiku üldse võistlusrajalel, isegi mitte lühikesele, siis täna, kui IIZI pikkus oli vaid 15km, siis mõtlesin küll, et see pole ju midagi erilist mu jaoks enam. Eks vaatame. Juulis on mul praktika kuu ja äkki saan endale esimese palga eest uued uisud muretsetud (well- spent money). Siis võib- olla tuleks see isegi kõne alla. Vastasel juhul jään ma ikka oma nurgatagustele radadele, kus keegi mind ei vaata ja mul ei ole ohtu kellelegi ette jääda.

Karjusin oma hääle poolikult ära, aga ma loodan, et sellest oli sõitjatele, kellele ma karjusin, ka mingit abi, et see ei oleks ilma asjata. Näod ei olnud küll rajal väga entusiastlikud neil, aga see pani mind veel rohkem ja kõvemini karjuma ja plaksutama.

Pärnus tagasi jõudes olin väsinud ja veidike kurb, aga otsustasin ikka ratta selga istuda (see teeb tuju paremaks tavaliselt). Jällegi, väga hea, et istusin, sest täna oli väga mõnus ja vaatamata väsimusele, püsis pulss tavalisest madalamal (135-145), tõusude ajal max pulss 163 tõstis aga keskmise 151 peale.

Eile jätsin ratta vahele, sest hommikul voodist tõustes, käis iga väiksemagi liigutusega kaasas välk ja mürin vasakus põlves e terav valu põlveõndlas. Selle asemel lebotasin muru peal ja kõrbesin ära, kohe ikka punaseks. Täna kohati andis ka päris tugevasti päeval tunda ja sundis mind kergelt lonkama, aga kui ma olin juba natuke aega käinud, läks üle. Rattasõiduga oli samamoodi. Enne sõitu oli valus, paar esimest kilomeetrit samuti, aga kui olin end soojaks sõitnud, läks üle. Väga positiivne.

Rada läks täna kuidagi eriti kiiresti. Poole peal küll tahtis aju kodu poole tagasi pöörata, kuigi keha ei olnud väsinud. Võtsin end kokku ja kihutasin koduteest mööda. Läbisin veel ühe jupi. Vahepeal jäi isegi käikudest puudu ja seda isegi mitte allamäge ja vaid 133 pulsiga (jällegi positiivne).

Pärast trenni oli veel üks lõõgastav saun. Istusin 15 minutit laval, õigemini pikutasin. Venitasin veel lihaseid natuke (mida ma tavaliselt mitte kunagi ei tee) ja vihtlesin korralikult. Praegu on küll kerge kapsa tunne, aga see on selline hea kapsas. :)


Distants: 28.94 km
Aeg: 1:17:09
Keskmine kiirus: 22.5 km/h
Pulss: 151/163



Erakogu

Erakogu Leidsin Pärnust :)


1 comment:

  1. Oli tõesti tore päev! :) Kohe saadan sulle FB postkasti pildid su maniküürist! ;)

    ReplyDelete