12 Jun 2012

Teisipäev 12.06

Kõigepealt veel eilsest. Pärast rattasõitu oli küll veidike väsimus peal, aga kogusin ennast ja õhtuks hakkasid jälle päkad surisema ja tahtsid õue. Kuna ma olin oma trenniriided pessu pannud varem ja nad ei olnud veel ära kuivanud, siis otsustasin, et lähen teen ühe hilisõhtuse kepikõnni. Mõnus oli, kuigi viimasel kilomeetril tundsin jälle seda sama väsimust, aga see võis olla tingitud ka hilisest kellaajast, sest ma jõudsin koju veidi enne südaööd. Veidike häirisid ka sääsed, kes mind iga väiksemagi võsa juures ootasid ja siis kohe ründasid, aga pole hullu. Sain oma liikumisvajaduse rahuldatud, mis on ju põhiline.

Aeg: 1:28:46
Distants: 8.63 km


Täna oli tegelikult alguses plaanis minna uisutama 1,5h, aga nagu ikka, siis ma muutsin plaani ja läksin jooksma. Oeh. Kõigepealt ütlen kohe ära, et mulle ei meeldi kohe üldse mitte joosta. No kohe üldse ei meeldi. Vahest ikka olen käinud ja ka suurematel ringidel (15km), aga seda ainult siis kui on paha tuju ja frustratsioon tahab välja saada. Siis on jooksmine väga hea moodus enda maha rahustamiseks ja pea selgeks saamiseks. Kuna täna minus erilist frustratsiooni peidus ei olnud, kuigi ma ei valeta, jooksmise ajal üritasin tekitada endale seda natuke, et veidike lihtsam oleks, siis täna see ka ei edenenud.

Teine kord, kui ma vahest jooksma satun on siis, kui eelmine õhtu on pidu olnud ja on ka natuke alkoholi tarbitud. Ma tean, et tegelikult see ei ole üldse tervislik, et pärast sellist asja end veel jooksmisega lisaks kurnata, sest keha üritab niikuinii tekitatud kahjusid likvideerida, aga kui on hea hommik (selle all ma mõtlen seda, kui ei pea ei lõhu otsas ja väljakannatamatult paha ei ole), siis on alati selline tunne, et jõudu on ilmatu palju ja võiks joosta maailma lõppu.

Seekord jõudu nagu üldse ei olnud ja lasin vana kütuse peal eriti aeglast sörki. Esimese kilomeetri jooksin normaalsel kiirusel (minu jaoks), aga järgmised 6 sörkisin vast kohati isegi aeglasemalt, kui ma tavaliselt jalutan. Olgu öeldud, et ma jalutan tavaliselt reipal sammul suhteliselt kiiresti. Ainuke mõte peas oli- tahaks juba kiiremini koju jõuda. Selle jaoks vast oleks pidanud kiiremini jooksma, aga selle jaoks ei olnud minus enam mahlu. Surnud ring.

Mõtlesin, et ergutan ennast natuke sellega, kui keeran metsade ja põldude vahele jooksma. Uus koht ja aeg läheb ikka kiiremini. Minul on vähemalt nii. See üks ja samune tee on juba väga ära tüüdanud, aga ega mul siin väga valikut ka ei ole. Kahjuks jõudsin tupikuni (loe: jõeni) ja ei olnud üldse tahtmist ujuma minna, pöörasin tagasi ja lonkisin ikka oma vana ja tuttavat teed edasi.

Aeg: 1:03:06
Distants: 7.06 km

No comments:

Post a Comment