19 Jun 2012

Teisipäev 19.06

Kuna juba eile teadsin, et täna on tihe päev, siis ei hakanud üldse pressima mingit trenni kuskile vahele. Nimelt pidin Tartusse jälle sõitma, sest ma olen ikka tõeline lammas. Nimelt, kui ma eelmine nädal Tartusse läksin, siis üks eesmärk oli ära tuua veel viimased sinna unustatud asjad. Need ma tõin ära, aga samal ajal unustasin sinna osad asjad, millega ma sinna läksin (lammas!). Pühapäeval läks Tartus äraminekuga kiireks, sest äkitselt muutusid plaanid ja arvestatud 3h asemel oli mul 30 minutit. Selle ajaga oli vaja veel miljon asja ära teha.

Kuna ei tahtnud päris vahele ka päeva jätta ja mitte midagi teha, siis otsustasin, et panustan jala käimisele võimalikult palju. Nii ma tegingi. Samal ajal muidugi pritsiti mind kaks korda jobude autojuhtide poolt täis (hea, et mul tumedad püksid ja pruun nahktagi seljas oli) ja õhtul taas Tallinnas rongilt koju kõndides oli selline vajadus juba koju jõuda, et mõtlesin, et kutsun auto järgi vahepeal. Aga ei, viisin mõtte mujale, laulsin kõva häälega ja tõstsin tempot.

Homme loodame, et ilm peab ja tuult ei ole ja ma saan uuesti ratta selga istuda hommikul, sest pärastlõuna tuleb tihe. Selle jaoks on vaja aga vara ärgata, milleks ma ei tea, kas olen võimeline, sest täna sai ärgatud kell 5 ja õhtul on ju vaja jalgpalli vaadata poole ööni. Täna on minu panused Inglismaa peal!!

Distants: 12.76 km
Aeg: 2:21:25

No comments:

Post a Comment