26 Jun 2012

Teisipäev 26.06

Täna sai lõpuks ära tehtud see, millest olen viimased päevad rääkinud. Käisin uisutamas. Sain piisavalt vara üles, et välja paistis veel päikene ja tuul ei olnud ka nii kõva, et see oleks võinud mu meelt muuta.

Tänane tunne oli normaalne. Ei olnud halb, aga ei olnud ka nii hea, kui oleks võinud olla ja tavaliselt on olnud. Kuidagi väsitav oli. Muidugi see pisuke tuuleke oli ka pikemad sirged ja pikemad tõusud vastu ja see oli see mis asja raskeks tegi.

Läksin täna isegi äärekividele julgemalt vastu kui tavaliselt, aga ma ei mõista siiani, miks on neid üldse vaja panna sellise tee peale, kus käivad ka ratturid ja uisutajad sõitmas. Ja kusjuures iga ülekäigu juures neid ei ole, kuid seal kus on (enamus kohad), on nad suhteliselt kõrged nii, et lihtsalt peale sõita ei saa, vähemalt mina oma 80ste ratastega.

Teine asi veel, mis jubedalt segas oli see, et keegi on vahepeal üritanud tee ääri täita savi/liiva/killustikuga, aga pole seda osa ära pühkinud, mis tee peale läinud on ja nüüd on kõik pimedad kurvid, kus ma olen kohustatud oma teepervel sõitma, eriti ohtlikud. Kes on sõitnud selle tee peal, kasvõi autoga, teavad, millest ma räägin, sest isegi autoga on seal ohtlik.

Erakogu See siin on ainult üks näide.

Jalad andsid alguses tunda, aga kui juba olin end soojaks sõitnud, läks asi paremaks. Lõpuks pani selg ainult hullu. Pagan! Ma räägin nagu vanamutt. Võiks olla nii, et keha ei valutaks!

Kiirusest ei maksa rääkida, sest ma loivasin enamuse ajast. Ma tahan endale uusi uiske!!!!!

Distants: 22.62 km
Aeg: 1:28:41
Keskmine kiirus: 15.3 km/h
Pulss: 161/180
Erakogu "Töömees Liisu"

3 comments:

  1. kui sa selliste pulssidega jätkad siis oled varsti sant või surnud! mulle on räägitud et jalgrattasõidus tuleb esimesed 2 kuud teha 100-se pulsiga ja edasi võib minna 120-130 vahele!
    homme ma sinu asemel jalutaks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rattasõiduga jään ma enamjaolt oma aeroobsesse ja fitness tsooni. Vahepeal küll tõuseb üles, aga seda siis, kui olen tõusul või kui on vastutuul.

      Uisutamise ajal on mul arenguruumi küllalt, aga ma tean milles probleem on ja ma tegelen selle lahendamisega.

      Tegelikult on vale jälgida ainult keksmist ja maksimumi, sest kui näiteks tõusu tõttu pulss tõuseb kõrgustesse, siis ka keskmine tõuseb, mis tegelikult enamus ajast on aeroobses tsoonis.

      Delete
    2. Ja katsu sa teha rattsõitu 100'se pulsiga, kui juba kõnnil on see 120. :)

      Delete