30 Jul 2012

Esmaspäev 30.07 ja EMT Rullituur Kundas

Kallid lugejad! Mul on siiralt hea meel teilt saada positiivset tagasisidet. Päris mitmed teist on mulle paar julgustavat sõna saatnud. Aitäh! Loodan, et te ei pea minus pettuma! Ma teen vähemalt kõik selle jaoks, et ei peaks!

Aga kõigepealt ma tahan rääkida eilsest paar sõna. Nimelt toimus Kundas rullituuri järgmine etapp. Ilm oli MEGA palav. Minu jaoks ausalt liiga palju. Õnneks ÕNNEKS oli võistlus lageda peal ja seal oli tuul, mis mõnusalt jahutas. Muidugi seda ainult pealtvaatajate jaoks, sest võistlejad pidid 20 kilomeetrit vastutuules rügama. Aga see ei takistanud ALBEkatel rokkida! Ja seda nad tõesti tegid! Rokkisid! Ma olen ülimalt õnnelik ja uhke teie üle!!! Palju õnne! Nimelt jäid meile 1. (Indrek), 2. (Mart), 4. (Aleks), 7. (Lauri) ja 9. (Kert) koht. Aga seda ainult Rullituuri arvestuses. Toimusid ka Eestikad, kus Lauri tõusis 5. kohale ja Kert 7. kohale. Te olete super ägedad!!

Pärast Kundat sai tuldud/põgenetud Tartusse, kus oli samasugune surmailm nagu Kundaski. Ilm jätkas ka täna. Hommikul käisin šopinguteraapias ja see aitas. Päeval käisime ujumas sõbrannaga jões (jube külm tundus, kuigi meile öeldi, et 23 kraadi on vesi). Pärast seda otsustasin minna uisutama. Tegelikult oleks pidanud vastupidi tegema, aga vahet pole, sest uisutamine oli ka parasjagu ujumine, sest vihma kallas nagu oavarrest. Just siis hakkas sadama, kui ma oma uisu uksevahelt välja pistsin. Aga ma ei lubanud ennast tuppa tagasi ja andsin minna. Kui kõik teised saavad, miks mina siis ei saa. Saan küll! Ja saingi! Suurepärane oli. Külm ei olnud ja vihm mõnusalt jahutas ja andis energiat juurde. Samuti tõi see naeratuse näole ja naeratus näol on palju meeldivam sporti teha, kui muidu. Praeguse emotsiooni põhjal võiks isegi öelda, et mulle meeldib vihmaga rohkem uisutada, kui muidu! Tegelikult ka! Proovige järgi! Ainukesed asjad, mis kannatasid olid laagrid. Kuivatan ära ja siis vaatab, mis saab, kas vajavad jälle puhastamist, sest tee oli kohati päris liivane. Oleks võinud isegi pikemalt sõita, aga mul sai villand edasi tagasi nühkimisest.

Alguses oli plaan minna Tammele, aga kui ilm äkki muutus, siis ei pidanud seda just kõige paremaks ideeks, sest sealne hea asfalt oleks liiga libe mu jaoks olnud. Ülenurme kergliiklustee kvaliteet oli aga paras, et ma ei pidanud end kui jää peal tundma. Ainuke asi, mis tee peal häiris oli see, et jube palju pisikesi kive oli. Kohe ikka jube palju! Aga vaatab, kuidas ilm on, äkki lähen homme Tammele. Peaks minema, sest trenni tuleb teha ja mul ei ole muid vahendeid kaasas. Isegi tossud unustasin koju, aga ega ma neid ei igatse ka, sest jooksma ma nii kui nii ei viitsiks minna. 

Võtsin asja rahulikult ja ei pushinud üle. Pulsikell jäi ka koju laua peale. 

Distants: 23.43 km
Aeg: 1h:15m:15s
Keskmine kiirus: 18.7 km/h
Max kiirus: 22.9 km/h


Parim poolmaraton 1h:07m:46s; parandus 5m:40s.

No comments:

Post a Comment