31 Jul 2012

Geenius

Ma nüüd räägin teile väikese loo, kuidas Liisu on geenius.

Kõik sai alguse eile, kui ma käisin vihmaga uisutamas. See tähendas seda, et kõik see liiv ja jama, mis muidu tee peal on ja millest ma muidu üle ilusti sõidan, ujus laagritesse. Tark ja agar tüdruk nagu ma olen, ei viitsinud ma eile uiske lahti harutada ja laagreid välja võtta ja puhastada. Tegelikult on mul mootoripesuvedelik ka Tallinnas, nii et ega väga erilist vahet ei oleks olnud. Tegelikult oleks küll. Kindlasti oleks, aga oleks on paha poiss. Igatahes. Otsustasin siis täna nad lahti kakkuda, sest tahaks uisutama minna ja rattad all ei liikunud. Eks mul kuklas tiksus koguaeg, et neist laagritest enam asja ei saa ja uisulegend Hr. Bont ütles ka, et kuna nad on ööpäeva juba seisnud, siis sa võid nad prügimäele saata, aga ma tahtsin ikka proovida. Võtsin siis lahti. 7 ratast sain alt ära ilusti, üks ei tulnud (ja ei tule siiamaani). Lihtsalt emane poldi osa on kinni. Liigub küll sees, aga välja ei tule. Proovisin igat pidi ja igas poosis. Otsustasin siis võtme teiselt poolt sisse lükata ja peale astuda. No keha raskuse all peaks ikka ju tulema. Hüppasin ka kergelt paar korda. Aga teate, mis siis juhtus? VÕTI LÄKS KÕVERAKS!!!! Ratas on ikka omal kohal. Klassika.

Ilusat õhtu jätku!

Geenius Liisu

PS! Nüüd ei jää midagi muud üle kui uued osta! Mõne aja pärast võib Hr. Keskpaik mu kõne oodata. :D

2 comments:

  1. mu tuttava 9 aastane poeg kirjutab sama sisukaid tekste! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on hea meel, et su tuttava 9 aastane poeg nii kõrgelt arenenud on! ;)

      Delete