18 Jul 2012

Kolmapäev 18.07

Mul on kõik päevad segi. Aga seda ma tean, et täna pidi olema trenni päev ja seda ta oligi. Kuigi olin õhtuks meeletust mõttetööst ja isekeskis arutlemist nii läbi omadega, et mõtlesin vahepeal edasi asja lükata. Õnneks suutsin ma oma mõtteid piisavalt koondada, et mingi vastus neist välja imeda ja sellega tuli ka motivatsiooni tagasi, et end õue viia. Istusin ratta selga. Mõtlesin, et kuna pole kuu algusest peale trenni teinud, siis pikemale ringile ei lähe.

Algus oli raske. Pulss kiskus sinna, kus ta ei tohi olla ja hingata oli ka raske. Õnneks sain kohe varsti oma hingetoru ka lahti ja pulss läks ka normaalseks ja püsis normaalsena. Alati saab vähem, aga ma olen rahul. Ega midagi erilist täna ei toimunudki sõidu ajal. Mõnus oli lihtsalt sõita ja kordagi ei tulnud pähe poole pealt ära pöörata ja kodu poole minna. Viimased umbes 8 km olid puhta vastutuult.

Üks maanteerattur, kelle varustus ja vorm on minu omast ikka kõvasti üle, sõitis must mööda. Soovis veel jõudu ja pani ajama. Alguses lasin tal minna, aga siis mõtlesin, et võiks ju tal sabas tilbendada natuke aega. Panin siis järgi. Sain ta kätte oma baigiga, kusjuures vastutuules ja tõusu peal. Vurasin ta tuules mis ma vurasin, lõpuks sai mul jaks otsa. Pole hullu. See ei olnudki eesmärk. Ma tahtsin lihtsalt teada, kas ma suudan seda ja näed suutsingi.

Kui homme ilm lubab, siis tahaks minna pikemale ringile. Meelde tuletada, mis tunne on Raasikult vastutuules kodu poole sõita, sest seal on alati olnud vastutuul!

Keegi jobu oli mu hea asfaldi ära pinnanud vahepeal, nii et pidin kiviklibu peal sõitma. Kivid olid piisavalt väikesed, et need ratta rehvi mustri sisse kinni jääks ja siis hooga mulle vastu jalgu lendaks. Tegelikult pole see mingi probleem, lihtsalt hea on vinguda millegi üle vahest. :)

Aeg: 1:15:31
Distants: 28.25 km

Keskmine kiirus: 22.4 km/h
Max kiirus: 31.3 km/h

2 comments:

  1. Ma lihtsalt tahtsin anda teada, et ma tšekin su blogi iga päev, et kirjuta ikka edasi. Väga tubli ja motiveeriv ja eeskujulik oled : )

    ReplyDelete
  2. Mul on hea meel, et mul lugejaid on :) Aitäh!
    Katsun ikka edasi lasta. Loodetavasti juba homme täieneb see lehekülg siin. Aga luban, et augustis võtan end uuesti kokku ja pühendan trennile, sest praegu lihtsalt ei ole aega kuni vähemalt kolmapäevani.

    ReplyDelete