25 Jul 2012

Kolmapäev 25.07 (sõidame puruks)

Hommikul kell 4 helises kell, tegelikult olin juba kella 3'st saati lakke vaadanud. Kokku kaks tundi. Jäin tööle paar minutitki hiljaks. Lihtsalt passisin lakke, mitte et und ei olnud, aga...

Aga tegin oma esimese vahetuse ära. Jõudsin koju, sõin natuke ja siis istusin tiba õues, passisin niisama ja siis viskas üle. Murdvast väsimusest vaatamata otsustasin, et ma tahan ratta selga saada ja anda nii palju kui torust tuleb. Andsingi. Distants ei ole küll isegi mitte normaalne, vaid lihtsalt lühike, aga ma tahtsin lihtsalt sõita nii kiiresti kui tuli. Eks see keskmine kiirus tõusis ka tsipa ja max kiirus püsis ka kauem. Isegi kerge vastutuul ühes suunas ei takistanud mind.

Pulsist ma ei räägi. Tähendab max pulsist, sest see ei jäänud kaugeltki mitte normaalsuse piiridesse. Ühesõnaga tõmbasin südame puruks. Õnneks mitte jäädavalt. Loodetavasti.

Ega mul rohkem ei olegi midagi öelda. Lihtsalt täna on viimane praktika päev ja siis on see läbi. Siis ma lähen Tartusse mõneks ajaks. Nii, et tartlased pange end valmis, ma tulen nädala lõpus. Kõigepealt on muidugi vaja Kundas ära käia, kus toimub Rullituuri järgmine etapp. Pagan, ma pean ju plakati ka veel välja mõtlema. Kellelgi mingeid ideid on?

Distants: 21.69 km
Aeg: 46min:34s
Keskmine kiirus: 27.9 km/h
Max kiirus: 37.2 km/h
Pulss: 152/-

Personal best: 20 km 42m:56s; aja parandus 3m:26s

Ja nüüd magama!

No comments:

Post a Comment