1 Jul 2012

Pühapäev 1.07

Eilne kapsa-olek sundis mind kella 11ks voodisse ja äratas täna kell 7.45 üles. Ei mingit väsimust. Päkad tahtsid õue. Mõtlesin, et kuna eile oli ratas, siis täna võiks jälle uisk olla, ei tahtnud Pajupea- Jüri teele minna ja seega palusin end Maardu järve äärde viia.

Sealsele rajale annan hindeks 5, vähemalt esimesele 3.5 kilomeetrile, sest täpselt nii pikk see üks jupike oli. Edasi pidin sõitma kilomeetri maanteel, et saada järgmisele jupile, mis viis Tallinn- Narva mnt äärsele kergliiklusteele. Mõtlesin, et vaatan selle tee üle, et kus see ära lõpeb, et siis oma järgmist pikemat ratta ringi kohandada nii, et ma ei peaks maantee peal sõitma enam väga pikalt. Kõigepealt viis see teine jupike Narva mnt alt läbi ja siis sellele teele. Kahjuks lõppes minu teekond seal samas, sest seal oli nii meeletult palju liiva ja kive, et ma ei hakanud riskima. Kahjuks olin juba piisavalt kaugele tüürinud, et pidin languse pealt tagasipöördel kurvi suunduma. See samune kurv oligi kive ja liiva täis. Tänu sellele pumbati mu organismi neerudest adrenaliini ja pulss tõusis 170ni. Üldiselt oli tänane pulss ikkagi veits kõrgema poolne. Selle koha peal, kus tunnel algas ja lõpes, oli tee peal 15 sentimeetrise läbimõõduga tühimikud. Ratturitele ja uisutajatele oli pandud sinna ühte kohta umbes 50 cm pikkune laud, mis aga oli kukkunud sinna lõhesse, nii et ülesõitmine ei tulnud arvesse.

Seal 3.5 kilomeetrisel jupil oli hea tempot arendada. Täna tõusis see lihtsamini ja hoidmine oli ka kergem. Ühes suunas oli see muidugi veidike kiirem, kui vastupidi, sest ühtepidi oli kerge vastutuul. Õnneks ei midagi hullu.

Kohtasin seal veel ühte uisutajat. Üks vanem härra. Ma olen kindel, et ta oli eilsel Pärnu etapil ka, sest tal oli õige varustus, õige tehnika ja põhjus, miks ma arvan, et ta eile kohal oli, oli see, et tal olid mõlemad põlved värskelt lõhki nagu päris mitmetel eilsetel osavõtjatel.

Põlv andis enne ja pärast trenni kergelt tunda. Sõidu ajal ei olnud valust mingit märki.

Distants: 23.78
Aeg: 1:22:46
Keskmine kiirus: 17.2 km/h
Max kiirus: 32.2 km/h

Pulss: 161/170


Parim poolmaraton: 1:13:26


Erakogu Liivahunnik kurvis

Erakogu


Juuni arvudes:
Aeg: 38:40:28
Distants: 514 km
Trenne: 40 
Vabu päevi: 7

No comments:

Post a Comment