27 Jul 2012

Reede 27.07

Olen juba natuke liiga pikka aega võtnud vabanduseks selle kuulsa lause "homme teen". Seega täna hommikul, kui poole 8 paiku uni ära läks, sest ma olen ikka oma töö unegraafikus, jooksin ma otse õue ja istusin ratta selga. Otsustasin minna oma "pikale" ringile.

Algus oli kuidagi eriti raske. Jalad ei liikunud ja olid nagu pakud all. Mõte ei tahtnud ka kaasa jõuda. Mõte lõpuks kaasa ei jõudnudki, aga muidu läks paremaks. 40 kilomeetri peal oleks võinud veel 40 otsa sõita.

Ilm oli ideaalne, kuigi Aruküla kandis oli kuni Raasikust läbi väga tihe udu, nii et enda ette üle 15 meetri ei näinud.

Mul on täielik kirjutamiskriis. Ei tule seda juttu enam üldse. Ega väga ei viitsigi kirjutada. Mõte käib oma radapidi ja peas on miljon asja, mis tahavad oma osa minust saada. Kui nii edasi läheb, siis ei tea kaua mul seda motivatsiooni jätkata veel järel on.

Distants: 54.04 km
Aeg: 2h:23m:22s
Keskmine kiirus: 22.6 km/h
Max kiirus: 34.5 km/h

Parim 50 km 2h:12m:20s; 8m:54s parandus.

No comments:

Post a Comment