14 Jul 2012

Vahekokkuvõte

Olen juuni keskpaigast alates, e 1 kuuga, alla võtnud 8kg ja KMI on langenud 2 võrra. Kuigi pole juuli jooksul üldse trenni jõudnud, siis enamus kaalukaotus on olnud just sellel kuul. Selline füüsiline töö, mis ma teen, on parem, kui ükskõik missugune dieet ja trenn. Mõõtnud ma ennast ei ole, sest iga kord, kui see mõte tuleb, siis pole kas leidnud mõõdulinti või ei ole lihtsalt viitsinud otsida, aga püksid on mõne koha pealt suureks jäänud ja ühed tulevad ilma nööpi ja lukku lahti tegematagi jalast ära. Mina olen rahul. See annab väga palju motivatsiooni juurde, et edasi enda kallal töötada.

Täna on küll puhkepäev ja homme ka, aga ma ei ole veel kindel, kas täna ratta selga lähen, sest väsimus on ikka paganama suur- nii magamatusest kui ka füüsilisest tööst ja pikkadest päevadest. Ma olen teinud kahe nädala jooksul 92 tundi tööd. Õnneks järgmisest nädalast alates on graafik selline, et 2 päeva tööl ja 2 vaba, aga tööpäev kestab 5.00 - 9.00 ja 14.00 - 21.00, seega 12h kokku. Selline graafik tõotab mulle kindlasti veidike rohkem trenni. Loodame, et ilm läheb tsipa paremaks, kuigi vihmaga on hea tööl olla, sest siis ei teki mingit kiusatust niisama lulli lüüa, mida me juba nii kui nii seal kohati teeme. Aga vähemalt on meil lõbus!

Olge mõnusad!

No comments:

Post a Comment