25 Aug 2012

24.08

Kuna ma pakun hetkel ulualust ühele heale sõbrannale, siis sai päeva plaan tehtud ühine ja see ei hõlmanud trennitamist. Käisime jalutamas ja Mokas söömas ja siis otsisime mu jaoks kunstitarbeid, sest mul tuli mõte, mida ma pidin lihtsalt järgi proovima.

Distants: 7.54 km
Aeg: 1h:15m

Õhtul koju jõudes ei suutnud ma enam vastu panna suurele tahtmisele midagi teha.Otsustasin, et istun ratta selga, sest uiskudest hoiab mind miski jõud eemale, kuigi tahaks. Otsustasin, et teen täna 2h rahulikku. Suundusin Luunja poole ja sealt veel edasi mööda Räpina mnt. Algusest kuni lõpuni oli tunne väga hea. Nagu ei olekski vahepeal pausi sisse tulnud. Kõik sujus suurepärastel ja isegi pulss, see neetud pulss, mis ei taha normaalne olla, oli normaalne. Isegi väga normaalne. Muidugi mu pulsikella patakas on tühjaks saamas, nii et ekraani lugemine oli sõidu ajal vägagi raskendatud. Pärast sõitu oli ka, aga siis suutsin lõpuks leida õige poosi, kuidas valgus täpselt õigesti ekraanile langes ja ma suutsin välja lugeda arvud, mida mul vaja oli. 

Igaljuhul oli sõit maru mõnus. Praegu on ainult kann valus, aga muidu oli suurepärane. Ja need õndsad 2h olin  ma eemal kõigest sellest jamast, mis mind tavaliselt trenni mõtetest eemal hoiab. See oli hea tunne. Mis hea, see oli suurepärane. See oli boonus!

Ja ma olen taibanud, et igapäevaselt sõpradega suheldes, räägin ma vist liiga palju spordist ja trennist ja uisutamisest. Eriti sellest viimasest. Peaks vist tagasi tõmbuma natuke, sest mulle tundub vestluspartnerite nägusid vaadates, et neile aitab. Õnneks saan ma end siin välja elada, sest selleks see koht ongi. Kahjuks ei ole see muidugi päris see, mis silmast- silma rääkimine. Mul hakkab endal ka imelik, kui vaimustunult ma uisutamisest räägin. Võib- olla on see alguse asi, kuigi ega asi ei ole alguses, sest minu kaks aastat kestnud uurimistöö sellel teemal hakkab vaikselt lõppema, sest suvi hakkab vaikselt lõppema ja minu ukse peale koputavad lubadused, mis sai antud. 

Distants: 46.74 km
Aeg: 2h:0m:47s
Keskmine kiirus: 23.2 km/h
Max kiirus: 34 km/h
Pulss: 146/176

No comments:

Post a Comment