27 Aug 2012

Ostan motivatsiooni ja inspiratsiooni!

Isegi kui see blogi siin ei ole peegeldanud väga hästi seda, missugune mu teekond see suvi olnud on, siis ma arvan, et "like a rollercoaster" võtab asja hästi kokku. On olnud meeletult häid päevi ja meeletult halbu ja ka neid, mida iseloomustab hästi hinne D- keskpärane.

Kuna ma olen suhteliselt lahtine inimene ja võtan endasse kõik, mis minu poole saadetakse, isegi kui ei ole mõeldud päris seda, mis välja kõlab, siis minu jaoks on olnud eriti oluliseks motivatsiooniks kõik sõnad, mis mulle öeldud on. Kahjuks on juba nii, et pigem sööbib lühiajaliselt su mällu ikka see negatiivne. Ma pean tunnistama, et minu kõige suuremateks motivaatoriteks ongi olnud negatiivsed asjad (kuigi ma püüdlen kõigest väest sinna poole, et see oleks vastupidine). Ma ei tea päris täpselt, kas ma olen üritanud nende sõnade eest põgeneda või hoopis tahtnud kõigest väest ütlejaid ümber veenda või hoopis panna ütlejaid kahetsema ja soovima, et nad ei oleks midagi sellist öelnud. Praeguses hetkes vast isegi vahet ei ole, sest vähemalt enda jaoks üritan ma pidevalt kinnitada, et olgu mis see põhjus on, see on pannud mind liikuma sinna suunas, mida ma tahaksin teha või missugune ma tahaksin olla. Vot just täpselt sellepärast arvan ma, et ma olen tugev inimene, sest kui ma ei oleks seda, siis ma ei oleks mitte lükanud ratast veerema, vaid veel sügavamale auku ennast kaevanud.

Jah, kõik negatiivne teeb haiget, isegi siis, kui seda ei ole välja öeldud "haiget tegemiseks", vaid millekski muuks, aga on asju, mida ei öelda, isegi siis, kui sa oled "aus inimene" ja "ütled välja, mida sa mõtled". Need kaks viimast omadust on minu arvates inimese juures ühed olulisemad ja ma üritan iga päev elada sama põhimõttega, aga millegipärast on ikka nii, et aususel ja aususel on vahe sees. Eks igaüks tunnetab ise selle vahe ära ja võib olla tõesti mõne jaoks ei olegi seda, aga minu jaoks on.

Niisiis, kõik, mis ei tapa, teeb tugevaks! Klišee? On, aga kõigil klišeedel on tõepõhi all, sellepärast nad nii ära kulunud ongi.

Tänane point seisneb selles, et ükskõik, kui negatiivne pole su ümbrus või kui negatiivsed on põhjused, kui lõpuks on tulemus positiivne või kui see unistus, mis on sündinud millestki negatiivsest, on positiivne, siis ei ole enam vahet. Siis tuleb lihtsalt ise ennast sundida.

Suffer the pain of discipline or suffer the pain of regret.

Ja tänase päeva lugu!

No comments:

Post a Comment