3 Aug 2012

Reede 03.08

Hommikul ärgates mõtlesin esimese asjana, et panen uisud alla ja lähen Tammele, aga ma lihtsalt ei suutnud end nii kaugele viia, et reaalselt see asi ära teha. Ma teadsin küll, et mul on hea tunne siis, kui ma sõidan, aga see ei olnud miskipärast piisav põhjus, et trenni minna. Ma arvan, et asi sai mõjutatud tugevalt ka sellest, et ma nägin täna kahte eriti ebamugavat und.

Edasi panin plaaniks, et teen maniküüri/pediküüri ära ja siis lähen, aga siis helises telefon ja teiselt poolt toru tuli idee minna kesklinna jalutama. Haarasin siis kohe härjal sarvist ja hakkasin astuma.

Nüüd on paras aeg viriseda natuke ilma üle, sest minu jaoks on juba natuke liiga palav. Väga palav! Ma olen rahul, kui temperatuur on 20 kraadi ja päike paistab. Väga super ilm suve jaoks! Samamoodi meeldib mulle talvel ka -20 kraadi.

Igatahes. Sai ette võetud üks pikem jalutuskäik heas seltskonnas sügavatel ja mitte nii sügavatel teemadel arutledes. Vahepeal sai jõe ääres jalga puhatud ja siis edasi sammutud. Tänase trenni jaoks piisab!

Täna lähen õhtul bussi peale ja põgenen paariks päevaks Tartust veel rohkem kagu poole Värskasse maakodusse. Käin Lämmi järves ujumas, sõidan mootorpaadiga, võtan päikest, käin saunas, grillin ja olen niisama tore! Pole seal juba aasta jagu käinud. Loodan, et tuleb tegus nädalavahetus. Ma arvan, et trenn sinna alla ei käi, aga polegi niiväga hullu. Pühapäeval tulen tagasi Tartusse ja esmaspäeval saabuvad siia mu armsad sõbrad Tallinnast, et Tartuffi nautida. Ma arvan, et saab olema väga tore viimane suvekuu ja kõige parem on see, et enamus sellest saab veedetud Tartus!

See nädalavahetus on Jurmalas maraton. Tahaks minna kaasa karjuma, sest meil on reaalne võimalus seal auhinnad ära näpsata!!!! Ma usun, et te olete selleks võimelised ja teete ka selle ära. Nüüd on küsimus selles, kas te ise ka seda usute! Peaksite! Kindlasti peaksite!!! Suurepärane meeskond! Järgmine nädalavahetus on Tartus rulluisumaraton ja sprint. Kaks päeva täis uisutamist! Jään huviga ootama! Siis vaatab edasi, mis saab. Kaks viimast nädalat tuleb see, mis päev toob!

Aga olge siis tublid nädalavahetusel. Minge õue ja pange uisud jalga, minge jalutama, minge rattaga sõitma, minge istuge niisama ja lugege raamatut!

Aitäh kallid sõbrad, kes mulle ikka kaasa elavad, edu soovivad ja näppu pulsi peal hoiavad! Te olete suur motivaator!! :)

Distants: 9.37 km
Aeg: 1h:35m


Erakogu

No comments:

Post a Comment