30 Aug 2012

Uus nädal

Alustasin esmaspäeval uue plaaniga. Nimelt leppisin endaga kokku, et võtan iga päev need tühised 30 minutit, et teha mõned kerged lihasharjutused. Olin juba tegelikult tükk aeg mõelnud, et peaks hakkama põrandal ka lihtsamaid harjutusi tegema, ostsin selle jaoks isegi joogamati lõpuks ära. Pean sellega muidugi midagi ette võtma, sest see libised mu põrandal edasi tagasi, kui ma end selle peal liigutan.

Tavapärasesse plaani kuulub:

5x20 kõhulihased
3-4x30'' plank
30 kükki
2-3x10 kätekõverdust
4x30 erinevad jalatõsted

Mõtlesin iga päev midagi juurde lisada või ümber mõelda, aga siiani on kavas olnud sellised harjutused. Ei ole küll palju, aga parem ikka, kui niisama olla.

Täna sai natuke jalutatud ka- aeg 1h; distants 6km.

Vahekokkuvõtteks olen kolme kuuga 14kg alla võtnud- riided hakkavad suureks jääma, aga uusi ka veel ei taha osta.

Vaimne enesetunne on ikka veel -5 ja see hakkab vaikselt ka füüsiliseks üle minema. Öösiti näen õudukaid (viimased 2 nädalat juba) ja päeval pea valutab ja vahetevahel on tunne nagu oleks palavik. Vähemalt hoiab mõte trennist mind ärkvel.

Ja viimaste päevade laulud.




Ja esmaspäevast algab uuesti kool. Tahaks juba minna! Jah, mul ei ole elu!

Erakogu


3 comments:

  1. Sa oled ikka nii tubli! Tekitad isegi mulle vaikselt mõtteid, et äkki peaks jooksmas hakkama käima, et vastupidavust tõsta :D

    Ja mul ka vist ei ole elu, sest uut tunniplaani nähes polnud ma ammu mingi asja peale nii põnevile läinud! (va see fakt, et kaheksased loengud on ikka veel minu surm)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, õnneks 8 koolis olla ei ole mu jaoks probleem kunagi olnud (loodetavasti ka edaspidi). Minuarust on tunniplaan ka vägagi normaalne, välja arvatud see, et patanati loeng on veel normaalsema koha peal kui eelmine aasta. Me ei saanudki ju lootma jääda, et me viienda aasta lõpuni kolm päeva nädalast koolis käime ja koolis oleme reaalselt 2-4 tundi. Ja lõpuks ometi hakkavad ained, mis on erialasedmad.:P

      Delete