26 Nov 2012

"Kõige andekam pealkiri."

Jälle on kannete vahele jäänud pikem vahe. Pole hullu. Trenni olen ma ikka teinud- uisutanud, jooksnud, kõndinud, jõuharjutusi teinud. Tegelikult olen ma oma märkmikku üritanud nüüd võimalikult palju igasuguseid tegevusi täis toppida, et ei jääks aega niisama lebotamiseks ja pidevalt rakkes tunne oleks. Esimene asi, mis ma muidugi tegin oli see, et ma kandideerisin Eesti Loomaarsti Üliõpilaste Seltsi juhatusse ja alates 5.12.12 olen ka selle esimees. Tore. Väga tore! Saan jälle enda delegeerimisoskust rakendada ja kooliaega meelde tuletada, kus sai RaM Õpilasesinduse president kaks aastat jutti oldud. :) Teen endale pai! Aga vähemalt ma tean, et mul on midagi, mida ma oskan ja mida mulle samas meeldib ka teha, juhtida.

Aga trennist. Novembris olen endomondo andmetel kokku teinud 12h:56m:22s ja seejuures läbinud 64.23 km. Ma ei hakka neid numbreid parem suvega võrdlema, sest see langus on ikka olnud väga mannetult suur. Aga kilomeetreid on puhtalt sellepärast juba vähe, et viimased uisutrennid on olnud saalis ja enamus treeningajast on olnud erinevad harjutused. Tegelikult ma sellest saalis uisutamisest tahtsingi lähemalt rääkida. Vähemalt oma muljetest. Uisutada on ikka mega lahe! Kui välja arvata see, et no kohe üldse ei oska. Või noh, hakkab varsti vaikselt välja tulema. Jube imelik on ikkagi madalatega sõita, aga harjumise asi. Esimene kord oli mega valus, sest no ikka niimoodi hõõrus ära, et mul oli tavaliste jalanõudega ka valus käia. Teine kord andis treener Koort mulle kannasokid ja teipisin veel alt kinni ka kõik ning palju parem oli. Täna oli juba veel parem, sest haavad on enam vähem alt ära ka paranenud. Jalad surevad küll ära, aga vähemalt ei ole enam seda rõvedat valu, mis alguses "ära suremisega" kaasas käis. Probleemkohad on muidugi tasakaal, tasakaal, tasakaal ja põlvest all sõitmine. No ei saa hakkama....veel. Täna slideboardi peal tegin oma esimese kukkumise ka ära. Nüüd võib rahus edasi minna, aga see oli mul esimene kord ka selle peal olla. Tahaks minna enne järgmist esmaspäeva veel selle peale proovima.

Sai vist kõik öeldud, mis ma öelda tahtsin selle saalis sõitmise koha pealt! Aa, seda ka, et kõigil kel on huvi, siis tulge lööge kampa, esmaspäeva hommikud 8:20-10:15 ja kolmapäeviti 9:00 (8:30) -10:15. Vaja on ainult uiske, kiivrit ja natuke tahtmist, a ja raha ka, EMÜ üliõpilastele 2.50€ ja teistele oli vist 4/5€. Ja seda peaks ka mainima, et sõitmine toimub EMÜ spordihoone saalis. :)

Eelmine reede käisime tüdrukutega batuudikeskuses. Väga väga fun oli! Pole ammu niimoodi naernud ja maadelnud nagu seal tehtud sai. Saime filmile ka natukene. Tahaksin filmile juurde mainida, et esimene tagurpidi salto, mis kahjuks lindile ei jäänud, tuli mul välja! Ausalt tuli!! Ma ei oleks edasi üritanud, kui see mul välja ei oleks tulnud! Ja me oleme ikka tüüpilised naised "Oleme kõik ühes tiimis!" "JAAAA!" ja siis on äkitselt kõik üksteise vastu. Vaata videot siit: Naised batuutidel.

Aga okei. Esmaspäeva hommik on ilusti alustatud, nüüd saab hakata õppima ja Seltsinduse bürokraatiaga tegelema. Bring it on! :)

Olge mõnusad!
Minu beebi! Pilt Erakogu

No comments:

Post a Comment