28 Feb 2013

Nädal täis suusatamist ja uisutamist

Pole vist enne nii trennirohket nädalat olnudki. Esmaspäev, kolmapäev ja homme uisutamine ning esmaspäev, teisipäev, neljapäev ja laupäeval suusatamine. Pühapäeval võiks puhata.

Kolmapäeval oli uisutamises kontrollvõistlus 100m ja 500m. Parandasin mõlemat aega- 100m läks 3 sajandiku paremaks ja 500m 5 sekundit. Aga väga hea oli! Kurvis ikka jalg natuke väriseb, aga läheb paremaks.

Teisipäeval oli esimene päris suusatrenn treeneri käe all. Jalg värises ja tasakaal kõikus, aga tunne oli mega hea. Suurepärane mõte oli suusatama õppida. Ma arvan, et mu kehalise kasvatuse õpetajad koolis oleksid ka õnnelikud, kui näeksid, kui entusiastlikult ma suusatama suundun ja et ma ei viili ja ei virise iga kord, kui treener midagi teha käsib.

Täna oli ka suusatrenn. Uisusamm tuli juba paremini välja. Tegime igasuguseid harjutusi. Kõik samad, mis me ka uisutamas teeme, aga suusakdega on ikka hoopis teine tera. Kukkusin paar korda, aga muidu on täitsa hea. Eks ta raske ikka ole, aga tunnet, et tahaks pooleli jätta ei ole. Ei kaugeltki mitte, vaid hoopis paneb rohkem tegutsema. Eks kui eriti käed tugevamaks saavad, läheb ka kergemaks.

Ma tegelikult ei oskagi rohkem midagi öelda. Tunne on suurepärane ja tahe kasvab iga päevaga. Jätkuks nüüd seda lund ainult. :) Samas muidugi tahaks juba asfaldile uisutama... Ei teagi nüüd enam kumba rohkem tahan, kas lund või asfalti.

A ja eile oli Kristjanil ja Lauril paarissprint. Loomulikult käisin ma neid raja ääres toetamas. Suurepärane esitus, sest eelmise aasta 9. koht asendati sellel aastal hõbedaga! Jube külm oli küll ja terve öö värisesin, aga see oli seda väärt. :) Palju õnne!!!

Tulge suusatama!
Liisu

No comments:

Post a Comment