24 Feb 2013

Vabariigi sünnipäeva puhuks üks mõnus suusaring

Vaatasin eelmise nädala pühapäeval õhtul telekast seda Tartu Maratoni erisaadet ja mul tekkis nii kange tahtmine ise ka järgmisel aastal see läbi teha. Saagu, mis saab! Haarasingi kohe härjal sarvist, otsustasin, et hakkan Tartu Suusaklubis harrastajatega treenimas käima nii kaua kui seda lund veel jätkub. Kopp on ees olla üks neist, kes talvel näppu imevad, sest mitte midagi teha ei saa õues, kuna lumi on maas.

Lasin siis suusad Tallinnast Tartusse saata. Sain need reedel kätte. Eile käisin A&T's, kus üks suusaäss mu suusad korda tegi, ise samal ajal pidevalt mainides, et kui halvad need mu suusad ikkagi on. Aga no eks ma nõustun ka temaga, sest need on ikka väga pehmed, pidamisala tuli pärast mõõtmisi väga lühike (btw ma ei olnud ainuke, kes splitkeinidega rajal oli). Aga see selleks. Pole midagi teha! Saan see kevad veel hakkama nendega ja siis vaatab, mis järgmisel suusahooajal saab ja kui ma tõepoolest tahan sinna Tartu Maratonile minna, siis peab korralikud suusapüksid ka muretsema.

Eile leppisime Joyce'iga kokku, et lähme teeme pühapäeval ühed väiksed ringid. Sobisime hästi koos sõitma, sest mõlemad oleme piisavalt saamatud, et me koos sõita saime ja piisavalt kiired, et päris koha peal ei seisnud. Ja te isegi mitte ei kujuta ette, kui mõnus oli!!! Me ei kukkunud kordagi, ei karjunud ja terve aeg oli lai naeratus näol. Isegi üks pikem laskumine oli nii nauditav. Olgu mainitud, et tavaliselt ma kardan neid ja üritan iga hinna eest vältida. Tegelikult mis tavaliselt, ma ju ei sõidagi suuska (tähendab ei ole sõitnud)!!

Kooliaegne kibe maitse suusatamisest on täielikult kadunud ja ma ei jõua teisipäeva ära oodata, et teine A&T suusaäss mind korralikult suusatama oma trennis õpetaks. Ja siit ka väike üleskutse! Kui teil ei ole Tartus kellegagi suusatama minna, aga jubedalt tahaks ja üksi ei viitsi, siis edaspidi olen ma alati käpp!!

Distants ei olnud kesteab mis pikk, aga algus on seegi- 5.76 km- ja aega saab ka kõvasti parandada- 52min:38s.


No comments:

Post a Comment