11 Feb 2013

Talvine stressiperiood on läbi!

Nagu pealkiri ütleb! Ma ei oskagi kirjelda, kui õnnelik ma olen, et see pagana sess, mis mul natuke hiljapeale erinevatel põhjustel venis, on lõpuks ometi läbi. Tegelikult sai see juba eelmisel esmaspäeval läbi, ma lihtsalt nädal aega kogusin ennast sellest tõmblemisest ja nüüd olen valmis uutele väljakutsetele vastu minema. Kližee missugune! Igal juhul oli see sess väga edukas, olenemata sellest, et viimase eksami tegin ma alles siis, kui kool juba käis. Need kaks kuud tundusid mu jaoks lihtsalt ulme pikad! Te isegi mitte ei kujuta ette kui pikad!  Aga nüüd on see läbi ja ma saan keskenduda jälle oma eesmärkidele.

Spordi poole pealt on muidugi esikohal rullimine! Ikka ja alati ainult rullimine! Ja mul ei saa sellest isegi mitte kõriauguni. Kusjuures, täna just mõtlesin, et ma vist räägin liiga palju sellest.... Ma vist muust ei räägigi enam viimasel ajal! Samas, äkki ma suudan kellegi nii ära tüüdata nende juttudega, et kui hea ja mõnus see ja see on, ja keegi võtab ise kätte ja hakkab ka uisutama. Ma oleks väga uhke enda üle siis! Et ma olen saanud kasulik olla kellelegi!

Tunnen end juba väga hästi ratastel. Ei põe enam, et äkki kukun. Ükspäev kukkusin, täiesti lambist, isegi hoogu ei olnud ja nii et ise ka aru ei saanud, mis juhtus. Ja ma veel kukkusin ette, aga kuidagi keerasin end õhus selja peale ja jalad lendasid ka veel üle pea. Koomika. Ei saa aru kuidas see juhtus, aga ma ei tundund ei mingit valu ega põrutust, kuigi viimasel ajal löön ma näiteks piisavalt oma puusakonte (anatoomiliselt ebakorrektne väljend), mis mul ka ime kombel olemas on (avastasin need mõned kuud tagasi, kui paar kihti sedasamust ära olid põlenud), igale poole päris valusalt ära. Täna meenutasin oma esimesi trenne EMÜ saalis. No iga asja peale kadus tasakaal ära ja iga võbelemise peale kiljatasin ja vehkisin kätega. Naljakas. Enam ma ei tee seda. Kui siis ainult seda viimast ja seda ka siis, kui mind KEEGI kurvis möödasõidul ehmatab.

Oeh jah, mul on nüüd nii palju energiat üle. Enne läks see kõik muretsemise ja paanitsemise peale. Tänases trennis oli küll jalg veidi raske. Rattad vajusid nagu põrandasse sisse ja väga ei tahtnud edasi liikuda. Ja ma ei olnud ainuke, kes seda arvas! Aga trenn oli väga mõnus. Ainult kaks naist ja suur saal. Tegime igasuguseid harjutusi iseseisvalt, sest treeneril on muid kohustusi hetkel, ja ilma igasuguse vingumiseta. Olen enda üle päris uhke tegelikult. Tavaliselt ma olen ikka üritanud viilida alati, kus viilida annab. Lõpus tegime slideboard'i ja madalkõndi ja hüppeid ja siis lõpetuseks istusime seina najal ka veel 2 minutit ja minu jaoks on see viimane ikka veel piin. Jutti ma seda asja veel ära ei istu, paar korda tuleb ikka jalad sirgeks ajada.

Aga üksinda tegemine ei ole ikka see ja sellepärast ma olen ka üli rahul, et ma päris üksi täna ei pidanud olema (esimesed 15-20 minutit olin siiski üksi).

Aga ega mul tegelikult midagi muud ei olegi lisada! Tahaks ainult, et see lumi ära sulaks ja ma lõpuks ometi asfaldile sõitma saaks. Ja siis juba jõuab suvi, kus on igasuguseid huvitavaid võistlusi-maratone, millest ma tahan kindlasti osa võtta ja ma siiralt usun ka praegu, et ma saan hakkama ja isegi mitte viimaste seas (kuskil keskel loodetavasti). Loodan, et treener ka nii arvab. :)

Homme jää peale sõpradega vastlapäeva tähistama ja kolmapäeva hommikul uuesti rullima, kus ma kavatsen Astile kontrolli 200 ja 1000m peale teha. Mina oma kontrolka tegin reedel ära ja kui ma startimise ka ära õpin, siis vast läheb juba aeg paremaks ka. Mitte, et ta praegu nii väga halb oleks olnud, kui arvestada seda, et ma sõidan alates novembri lõpust alles. Ja kusjuures arvutuslikult sõitsin ma  esimese kontrolka 500m aeglasemini, kui praeguse 1000m (kui 500m aeg kahega korrutada).

Aga olge tublid ja laske homme üks pikk liug ja ikka uiskudel!


2 comments:

  1. Okouuu, ma vist ei julgegi tulla oma kontrolli tegema - sõidan oma kummikutega umbes 100x aeglasemalt kui sina :P
    Ei, tegelt ma juba niii ootan - poolteist nädalat on ikka ilmselgelt liiga pikk paus :(

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete