14 Apr 2013

14042013

Sain reedel oma ratta lõpuks Tallinnast kätte, mis tähendab seda, et kui vähegi ilm lubab, siis ma lähen avan oma rattahooaja. Oleks võinud juba täna minna tegelikult, ilm oli enam- vähem, aga uued harilikud tahtsid katsetamist. Ei kahetse absoluutselt, et ei trennitanud täna, sest veetsin oma aja väga kvaliteetselt hoopis joonistades....ja nautisin iga hetke.

Ja siis tulevase rattahooaja tähistamiseks leidsin sellise asja ja ma ei saanud seda kohe üldse mitte poodi ju jätta!!!

Sain reedel endale molberti ka lõpuks. Olin juba väga pikka aega otsinud ühte sellist, aga pole kas leidnud sellist, mis mulle tõeliselt meeldiks või on siis see liiga kallis olnud. Nüüd on õnneks mu sünnipäev kohe nurga taga ja see läks arvesse kui sünnipäevakink emalt. Aga selle asjaga on üks suur aga. Nimelt, molbert on ise väga äge ja täpselt selline, mida tahtsin, aga karbis ei olnud kaasas polte. Loodan, et need leitakse kuskilt üles ja saadetakse järgi, sest ma ei saa ju seda ilma nendeta kuidagi kokku panna. (Mina ja igasugused poldid oleme ju alati suuuuured sõbrad olnud! -.- )

Igal juhul, täna ma siis joonistasin ja kokkasin ja joonistasin edasi. Eilne Asian Chefis söödud vürtsikas lõuna ajas hamba verele ja täna tuli hull chilli isu peale. Ja siis ma katsetasin ära esimest korda ka brownie'de valmistamise. Ütleme nii, et kõige raskem osa selle juures oli jälgida, et tainast reaalselt vormi ja ahju ka jõuaks, sest see oli lihtsalt nii hea, et ma ei suutnud vastu panna. :) 



Mõtlesin, et teen parem need koogikesed väikeste vormide sisse, nii parem süüa ka, kuid panin tanast natuke liiga palju, sest see hakkas liiga palju üle ajama. Pole hullu, maitseomadused ei muutunud!! :)



Ja, kes veel ei tea, siis see eelmine pilt tutvustab mu pisikese Emma lemmiktegevust. Muideks, ta sai 19.03 1 aastaseks. Sügisel ütles tema arst mulle, et ta ei saa lubada, et Emma 1 aastaseks üldse elab, nii et esialgne prognoos on meil ületatud! :)

Täna ei ole küll väga sportliku postitusega tegemist, aga pole vast lugu. Küllap varsti tuleb jälle. Võin niipalju öelda veel, et neljapäeval käisime me "suusatrennis" hoopis jooksmas. Umbes 40 minutit tuli ja keskeltläbi 5 ja pool kilomeetrit. Ilm oli vihmane. Tee oli sopane. Ja hetkel ei ole mul seda jooksutuhinat enam, mis mind sügisel korraks üles leidis. Aga pole lugu. Pidasin vastu ja olen valmis veel minema, kui treener nii käseb. ;)

Ja juba 26h pärast on mu kauaoodatud sünnipäev ka lõpuks ometi käes ja juba praegu olen ma selline :D

Ning nautige andekaid inimesi!! WOW!!!







No comments:

Post a Comment