23 Apr 2013

Kuidas ma 1 aasta tagasi mõtlema hakkasin?

See oligi umbes 1 aasta tagasi (tegelikult küll mõned nädalad rohkem), kui ma reaalselt mõtlema hakkasin. Mõtlema hakkasin ma siis spordi peale ja kaalu langetamise peale ja selle peale, et tahaks kunagi peeglisse vaadates rahul olla. Ma pean ütlema kohe ära, et ma ei ole kaugeltki veel seal, kus ma tahaks olla, aga üks aasta olen lähemal küll sellele!

Kui ma seda "projekti" alustasin, siis ma võtsin endalt mõõdud. Täna mõõtsin uuesti ja tulemused on tegelikult päris toredad!! Järgnevalt trükin siia mõned numbrid.

Käsivars:
2012    25 cm
2013    32 cm
+ 7 cm (suusatamine on selle nimi) :)

Rind:
2012     109 cm
2013     98 cm
- 11 cm (sellest numbrist on mul ainsana kahju tegelikult) :D

Piht:
2012      99 cm
2013      82 cm
-17 cm

Puus:
2012      114 cm
2013      102 cm
- 12 cm

Reis:
2012      76 cm
2013      67 cm
-9 cm (selle numbriga väga rahul ei ole, aga samas on reielihas ka korralikult kasvanud)

Kokku -49 cm!! See number annab mulle praegu kohutavalt palju jõudu juurde! Jube hea tunne on sees! Peaks selle suurelt paberile kirjutama ja peegli peale panema, et see mul kunagi meelest ära ei läheks!

Tulevad meelde igasugused top shopi reklaamid, kus on hüüdlaused "Ta kaotas oma kehalt 20 sentimeetrit!" Kui ma mõnda sellist reklaami kuulsin, siis käis mu peast läbi mõte, et seda on tegelikult päris palju. Kuid nüüd kui ma oma numbrit vaatan, siis ei tundu see 20 cm üldse enam nii suurena.

Tore!

Ja selle positiivse noodiga on aeg nüüd kerra tõmmata teki alla!

Erakogu


Ilusaid,
Liisu