6 Apr 2013

Märts


Selline oli minu märtsi kuu. Olen täitsa rahul, kuigi viimane nädal tabas kerge laiskus ja tüdimus sellest talvest. Ja nüüd kui ma laiskusest ja tüdimusest üle olen saanud, suutsin ma kuskil külmetuda, nii et nina ainult tilgub ja päev on täidetud aevastustega. Ostsin endale hunniku ravimeid, mida nüüd jõudsalt tarvitan. Sudafed on vist mõjuma hakanud, sest nina on natukene maha hakanud rahunema.

Esmaspäeval ja kolmapäeval käisin uisutamas. Esmaspäeval tegime grupisõitu. Miskipärast venib seal EMÜ saalis vahe eessõitjaga pidevalt liiga pikaks. Üleüldse on sellest saalist veits kopp ees juba. Nõo spordihoone on mõnus vaheldus sellele. Kahjuks eile ma otsustasin, et ei hakka enda organismi veel rohkem kurnama ja puhkasin. Pole kindel, kas esmaspäevalgi sõitma jõuan, aga teisipäeval tahaks juba uuesti suusad alla saada.

Teisipäeval mängisime suuskadega pesapalli. Ma oli nn pesavalvur ja vaieldamatult veetsin mina kõige rohkem aega tagumiku peal, kuigi enamusajast ma ringi ei liikunud. Ei, asi ei olnud selles, et ma lambist oleks kukkunud, vaid ma lihtsalt läksin nii hoogu selle pesa kaitsmisega, et ei hoolinud sellest, kas jään püsti või mitte. :) Aga lambist kukkusin ma kõhuli spordihoonesse tagasi sõites selle pisikese tõusu peal. Lihtsalt suutsin kuidagi ühe suusa tagurpidi pöörata ja nii ma lendasin. Ja ma ju ei olnud seal tõusu peal üksinda, vaid selja taha oli päris mitu suusatajat kogunenud. Tagumik on siiamaani kergelt valus sellest trennist. Käed ka, aga need on sõitmisest, mitte kukkumisest. Haige olemise juures on see asi ka veel, et igasugune lihasvalu läheb jube aeglaselt üle.

Vot jah. Ma siiralt loodan, et see nohu-köha läheb ruttu üle ja ma saan uuesti trennitama hakata. Ega mul miskit muud öelda ei olegi. Ootan juba kannatamatult oma sünnipäeva (9 päeva veel!) ja siis juba pidu!!! Aga ilusat lumist kevadet teile ja olge tublid!

Erakogu 

No comments:

Post a Comment