21 Jun 2013

Kas see on mingi nali või?

Kuidagi täiesti juhuslikult kuulsin väljendit 'nahktoitumine'. Ma ei osanud sellest mitte midagi arvata. On see naha söömine?! Mis asja?! Nahktoitumine?! Aga kuna meil on tänapäeval olemas selline asi nagu google, siis sai kohe see sõna ka sealsesse otsingumootorisse visatud. Ja...

Ja vastus oli...kuidas nüüd öelda...imelik. Ma ei tea, kas ma julgengi seda edasi üldse uurida...

Igaljuhul. Sealt edasi sattusin ma sellele LEHELE.

See tundub minu jaoks kuidagi naljana. On see nali? Teab keegi, kas see on nali? Mulle, kui pooliku (või veerandi) veterinaarmeditsiiniharidusega inimesele tundub see naljakas. Ma ei kujutaks ette, et ma riivitud porgandihunniku peale istudes sealt midagi saan. Või kui ma endale ööseks hakklihakastet näkku määrin, siis hommikul oleks nagu kõht täis.

Ja ma juba vabandan ette, kui minu harimatus kellelegi solvav või mida iganes on...

Aga tegelikult ka, kas keegi teab, mis asi see on? On kellelgi äkki ise kogemusi? Või on see sama uus ja naljakas asi nagu see mulle oli?


6 comments:

  1. Jah, see on päris kindlasti mõeldud naljana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tänan! Ma ei ole siis ainuke!! :D

      Delete
  2. Tekitab muret, et sa ei taba, et see on nali... kamoon, vaata, mis postitused seal lehel üleüldiselt on ja katsu seal midagi tõsiselt võtta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle tekitab see ka muret! Ausalt! :D Aga jah, kui ma seda lehte edasi vaatasin, siis nagu ei olnud enam kahtlust. Ma lihtsalt ei imestaks enam väga, kui ma mingit sellist lollust kuuleksin ja see tõsi oleks, igasugu idioote liigub ringi. :D

      Delete
  3. Päris põnev oleks selle prouaga restoranis õhtustada - shnitsel istumise alla ja porgand ninna? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan, et ta paneks porgandi istumise alla ja shnitsli kaenla alla :D

      Delete