24 Jul 2013

9 vabandust, miks rulluisukoolitusele mitte minna ÜMBER LÜKATUD!



„Mul ei ole rulluiske, kiivrit, kaitsmeid või mitte ühtegi neist.“
Rullibussist on võimalik kõiki neid asju rullitunniks rentida või kui on tahtmine endale uued soetada, siis ka seda on võimalik seal teha. Pluss igas korralikus spordipoes on olemas korralik valik mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega rulle (näiteks A&T Sport). Või kui on vähegi huvi selle alaga tegeleda, siis võta parem kohe lahti www.bont.ee.

„Ma ei ole mitte kunagi rulluisutanud.“
Justnimelt rullikoolitus ongi ideaalne koht, kus sellega algust teha, sest Sul on kõrval asjatundjad, kes Sind kohe juhendada ja toetada saavad.

„Olen mõned korrad proovinud, aga see on nii hirmus.“
Enesekindlus tuleb ajaga, kuid julgust on Sul kindlasti juures kohe pärast esimest tundi.

„Ma ei oska!“
Just sellepärast tulebki õppida. Rullibussi koolitustel on väga erineva tasemega grupid, keda juhendavad erinevad treenerid, nii et kõik leiavad endale seal kaaslase, kellega sõita.

„Ma oskan juba rulluisutada!“
Kuulsin eile tarku sõnu, et ühe suvega rulluisutama ei õpi. Tegelikult ei õpigi. Alati on midagi, mida saab lihvida. Olen kindel, et saad sealt juurde veel nippe, kuidas seda veel paremini teha ning asjast veel rohkem mõnu tunda.

„Mul ei ole last kuhugile jätta.“
Aga siis võta ta kaasa! Kohapeal tegelevad põngerjatega Albe Team’i nooremad. Aidatakse rulluisud alla ning vajadusel antakse lapsele väikene eratund, et julgus teistega koos sõita kasvaks. Õpitakse sõitma, pidurdama, mängitakse, tehakse väikeseid võistlusi. Pidevalt lisandub programmi ka uusi ning huvitavaid elemente. Ainult sellega tuleb Sul arvestada, et su laps ei pruugi enam rajalt ära tahta tulla. Eile kui koolitus oli juba lõppenud ja asju pakiti, siis mitu last veel uisutasid ja mängisid kulli. :)

„Olen pärast tööd alati nii väsinud ja ei jaksa trenni minna!“
Oma koormuse määrad Sa ise, kui Sa ei jaksa, siis Sa ei pea ringi „kimama“. Samuti on ammu teada tõde, et sportimine annab Sulle ühe suure energialaengu ning võid kindel olla, et pärast seda on hea uni Sulle garanteeritud (lisaks heale tujule).
 

„Ma ei jaksa rulluisutada.“
Ma ka ei jaksanud. Kolm- neli aastat tagasi suutsin ma korraga ära sõita 1km ja kõik. Aga nüüd?! Tule ja saa Sina ka „nakatatud“ selle samuse rulluisupisikuga, mis mind nakatas Ja nagu ma juba ütlesin, siis oma koormuse määrad Sa ise.

„See on kallis.“
Sellel nädalal (neljapäeval 25.07 kell 19:00 Tallinna lauluväljakul) on käimas eripakkumine neile, kes oma sõbra või sõbranna kaasa võtavad. Saate kahe täiskasvanud inimese koolituse ühe hinnaga ning sellel nädalal saab kõik vajaliku rullitunniks rentida samuti poole soodsamalt. Ja kõigi inimeste vahel, kes jagavad SEDA infot ja pilti Facebookis, loosib Rullibuss välja kaks tasuta koolitust kahele koos varustusega (võitja selgub käesoleva nädala reedel). 


Tegelikult on minu arvates ainsad põhjused, miks mitte rulluisutada, kas vihmane ilm (ja isegi siis saab sõita, pärast on muidugi tarvis oma rulluisu laagreid hooldada) või see kui tervis ei luba.

Hetkel toimuvad koolitused teisipäeviti Saku Suurhalli ees ning neljapäeviti Tallinna Lauluväljakul Mereväravas. Oodatud on kõik huvilised olenemata soost, vanusest ja sõiduoskusest.


Rohkem infot www.rullibuss.ee 

Allikas: Rullibuss

No comments:

Post a Comment