16 Jul 2013

A to Z

Täna pidin ainult lõunani tööl olema, seega leidsin vaba aega, et rahulikult diivanile istuda, telekast idiootlike videosi Venemaa elust vaadata ja samal ajal internetis ringi tippida. Sattusin jälle Ashley blogi peale ja leidsin sellise küsitluse. Mõtlesin, et teen ära. Nii igavuse peletamiseks. Otsustasin küsimused inglise keelseks jätta, et süsteem A'st Z'ini sassi ei läheks.

A. Attached or single? (Hõivatud või vallaline?)
Vallaline

B. Best friend? (Parim sõber?)
Džon-jon

C. Cake or pie? (Tort või pirukas?)
JÄÄTIS!

D. Day of choice? (Lemmik päev?)
Esmaspäev, aga ainult juhul kui see on vaba päev.

E. Essential item? (Olulisim asi?)
Minu läpakas, mis aga viimasel ajal hakkab mind üha enam alt vedama. :(

F. Favorite color? (Lemmik värv?)
See vahetub vastavalt tujule, aga tavaliselt kas punane, kollane või sinine.

G. Gummy bears or worms? (Kummikarud või -ussid?)
Mitte kumbki, kui juba kummikommid, siis need õige konsistentsiga tutti frutti kommid.

H. Home town? (Kodulinn?)
Esimene elukoht oli vist Lool, aga tegelikult pean oma kodulinnaks Tartut, kus olen viimased kolm aastat koolis käinud ja elanud.

I. Favorite indulgence? (Salajane pahe?)
Disney sarjad :) 

J. January or July? (Jaanuar või juuli?)
Juuli, sest jaanuaris on SESS.

K. Kids? (Lapsed?)
Tuleviku teema, aga niipalju võin öelda, et mulle meeldivad L tähega nimed (see ei ole seotud sellega, et mu enda nimi L tähega algab).

L. Life isn’t complete without? (Elu pole täiuslik ilma...)
Sõprade ja hea söögita (eriti jäätiseta!).

M. Marriage date? (Abielu kuupäev?)
Järjekordne tuleviku teema.

N. Number of brothers/sisters? (Õed-vennad?)
Kaks õde, üks vend, ise olen kõige pisem.

O. Oranges or Apples? (Apelsinid või õunad?)
Pigem mandariinid, mida talvisel perioodil saab kilode kaupa sisse aetud (olin isegi kunagi nende vastu allergiline, aga ega see ei takistanud mul neid söömast- sügasin ja sõin).

P. Phobias? (Foobiad?)
Kunagi kartsin surnuaedadest mööda minna (eriti öösel), aga kuna mu Tartu kodu on surnuaia lähedal, siis pidin sellest lihtsalt üle saama (muidugi aitas kaasa see, et tavaliselt ainus põhjus, miks ma öösel ringi tatsan, oli see, et peolt on vaja koju saada). Aga hetkel, kui mõni vaablane oma teel mulle tuppa jõuab, siis jäävad kõik tegevused pooleli, aknad lendavad pärani lahti ja mina piilun ukse tagant tuppa, et veenduda, et see elukas ikka välja on lennanud. Tegelikult on üldse ebamugav, kui mõni sitikas-putukas-satikas sind ehmatab.

Q. Quotes? (Tsitaadid?)
Üks põhiline on praegu, aga selle jätan hetkel enda teada ja kirjutan siia siis, kui ma oma #1 eesmärgi olen saavutanud ;)

R. Reasons to smile? (Põhjus naeratamiseks?)
Kasutasin mõnda aega naeratamist siis, kui miski halb mõte või kurb tuju peale tuli. Kui tuli, siis lihtsalt ajasin suunurgad üles, isegi kui tahtmist ei olnud. Mõne hetke pärast oli olek palju parem. :)

S. Season of choice? (Lemmik aastaaeg?)
Kevad, kevad, kevad!

T. Tag 5 People. (Märgi ära 5 inimest, kes seda võiksid täita.)
Laske kõik käia, kellel tahtmist. :)

U. Unknown fact about me? (Üks fakt minu kohta.)
Ma nutan iga kord kui vaatan Extreme Makeover: Home Edition'it ja ma ei saa sinna midagi parata.

V. Vegetable? (Juurvili?)
Porgand

W. Worst habit? (Halvim harjumus?)
Jõuda igale poole liiga vara. Ainus vabandus on see, et ma üritan vältida mingil X põhjusel, mis äkki võib tee peal tekkida, hilinemist.

X. X-Ray or ultrasound? (Röntgen või UH?)
mmmm...UH?!

Y. Your favorite food? (Lemmik toit?)
Ikka veel ja jätkuvalt jäätis, AGA viimasel ajal ka üks korralik ise valmistatud chilli.

Z. Zodiac sign? (Tähtkuju?)
Totaalne jäär, totaalne.

No comments:

Post a Comment