10 Jul 2013

Jääks see aeg ometi seisma...

Kas oled tabanud end kella vaatamas ja mõtlemas, et jääks see kell ometigi selle koha peal nüüd seisma, et saaks natuke kauem selles ühes hetkes olla?! 

Viimasel ajal olen ma hakanud seda tegema. Ma ei teagi päris miks. Arvatavasti sellepärast, et vältida mõnda mitte nii meeldivat tegevust. Vahepeal ei ole asi isegi selles. Vahepeal on lihtsalt tunne, et tahaks siin diivani peal lihtsalt lamada...vaikuses...üksinda. Aga ei saa.. Trenn ootab, töö ootab, kool ootab, inimesed ootavad, lubadused vajavad täitmist... Ma ei ütleks, et ma endale liiga palju kohustusi olen võtnud. Mulle meeldib asju ära teha ja ma tunnen end hästi, kui ma olen saanud mõne antud lubaduse ära täita, aga vahepeal on lihtsalt tunne, et tahaks olla...üksinda.

Asi on vist selles, et mida aeg edasi, seda rohkem ma inimestes pettun ja seda rohkem ma veendun, et veterinaaria on see õige ala minu jaoks. Olen alati loomi inimestele eelistanud. Nendega ei käi kaasas seda draamat, mis inimesi (eriti naisi) nagu vari jälitab. Isegi kui ma ei otsi seda, isegi kui ma üritan seda vältida, leiab see mind ise üles. Umbes poolteist aastat tagasi taipasin sõbraga lihtsalt ringi naljatades, et mu elu on nagu seebiooper. Just nimelt sellepärast on minu parimad sõbrad meessoost, kelle pagasis on seda kordades vähem, kuid seegi väike fakt on kusjuures toonud mu ellu veel rohkem ebameeldivusi (ma arvan, et ma ei pea selgitama miks, see vist on aru saada kõigile). Täiesti surnud ring.

Ma usun, et ma olen ka kindlasti mõne draamajuure õhku visanud, praegu ei tule küll meelde ühtegi konkreetset juhtu, aga kindlasti olen. Ja minulgi on inimesi, kes mulle ei meeldi. Kõigil meil on. Nii ka minul. Ma isegi ei varja seda. Aga mul on olemas ka täiesti selge põhjendus, kui küsitakse 'miks?'.

Ja mida siis teha? Mitte midagi? Tegelikult ei olegi, sest... kui eestlased ihkavad oma ellu natuke draamat, siis nad vestlevad. Kus kaks eestlast, seal viis arvamust ja mitu tahtekindlat vaidlust. Sisu pole oluline. 

Või siis tuleb lihtsalt öelda tõsisel ilmel "KAMOON SIMMO" ja olukorrast välja tagurdada. 

No comments:

Post a Comment