26 Jul 2013

Kuidas läheb?

Jälle on kõik päevad mul sassis ja kõik liigub jube aeglaselt....

Sellel nädalal on läinud põhirõhk rulluisutamise peale. Nii pidigi minema, sest pühapäeval on Kundas vaja üks sõit teha. Seal ma midagi erilist korda ei kavatse saata, sest tõenäoliselt valitseb seal jälle põrgukuumus ja see mulle ei meeldi. 

Kuna ma olin veendunud, et üksi ma end rullirajale vedada ei suuda, siis otsustasin lõpuks ära käia seal Rullibussi koolitusel. Olin juba ammu lubanud, et käin sealt läbi. Kui sa ei ole veel kindel, kas peaks minema sinna, siis loe SEDA

Teisipäeval käisin hommikul tööl ära ja siis kimasin linna. Poole 2 paiku oli kokku lepitud kohtumine
Kolde puiesteel BONT Eesti peakontoris. Sain kätte oma uued Mayhem'id ja üritasime leida põhjust, miks mul uisud jalgadele valu koguaeg annavad. Selle viimase lahenduseks soetasin uued kannasokid ja olen kaks korda nendega nüüd sõitnud. Pean ütlema, et natuke on parem, ju need eelmised olid siis juba liiga ära kulunud ja oma "võimed" kaotanud. Jalgade "ära suremise" koha pealt mõtlesime välja, et mu jalalabad on lihtsalt natuke laiemad, kui nende uiskudega mõeldud on. Ja lahenduseks on järgmised uisud tellida täpselt jalalaba järgi. Eks vaatab järgmine hooaeg. Katsun praegu veel oma sõidud nendega ära sõita. 

Pärast seda kõndisin kesklinna, sealt Kristiinesse, lõunatasin, šoppasin ja jalutasin Rocca al Maresse. Õhtul veel jalutasin rongi pealt koju, seega tuli see päev kokku umbes 15km tallataksot. Miks ma kõndisin? Sellepärast, et mul oli nii palju aega lihtsalt ja Tallinna trollid ajavad mulle praegu hirmu nahka. Olen vist "puhas Tartlane", sest iga kord kui ma Tallinna ühistranspordiga olen sunnitud liikuma, on väga must tunne. Tekib tahtmine kohe käsi pesema minna.

Roccasse jõudes oli ikka veel natuke aega, seepärast otsustasin veel RaMi juurest läbi käia. Mõnus kodune tunne tekkis. Seda ühte teed sai ju 10 aastat järjest pea iga päev (v.a suvel) nühitud. Mõnus-mõnus-mõnus!

Lõpuks jõudsin oma teel ka Saku Suurhalli ette, kus algas koolitus. Kruvisin oma uhiuued rattad alla ja suundusin rajale. Esimene küsimus ühe teise uisutaja poolt oli, et mida sina siin teed, sa ju uisutad väga hästi, mille peale ma lihtsalt natuke punastades aitäh ütlesin ja mõtlesin, et oi-oi kui palju arenguruumi mul on.

Ma ei tea milles asi oli, aga alguses jalg ikka värises päris korralikult all. Nagu esimest korda oleks rullidel olnud. Õnneks läks see päris kiiresti üle. Kõik need harjutused, mis seal sai tehtud, olid mulle küll juba teada, sest terve talv läbi sai neid saalis timmitud, aga ega need mööda külge siis maha ei jookse. Mõned harjutused, mõned kiirendused, veel mõned harjutused, natuke juttu ja juba oligi kell 9 ja tuli kodu poole suunduda.

Eile oli umbes sama lugu, ainult Lauluväljakul. Teekate oli küll tsipa kehvem, kui Suurhalli esine parkimisplats, kuid trenn sai tehtud. Kurvi võtmise harjutuste vahele tegime ka vaheldumisi ring kiirendust täie auruga ja ring käik väljas libisemist. Kokku tuli 20 ringi (e 10 ühte ja 10 teist). Kuskil 4-5 kiirenduse ajal oli hing paelaga kaelas. Pistma hakkas ka veel, kuid pulsi vöö alla poole liigutamine aitas. Pulsikell on muidugi omadega õhtal, vahetab pidevalt menüü keelt ja teeb üleüldse seda mida ise tahab. Pühapäeval saadan ta garantiisse. Vaatab, mis saab.

Sain julgust ka juurde, et ikka edasi pürgida. Suutsin isegi treenerit positiivselt üllatada. Ta ei oleks uskunud, et mul kiirenduste ajal power'it on ja kurv pidi ka hästi välja tulema. Ühesõnaga pidi mul olemas olema hea tehnikaalge. Põhitreener Lauri olevat minuga head tööd talv läbi teinud.

Siiamaani on nädal arvudes olnud selline:

Uisk: 3h:01m:58s ja 40.01km
Ratas: 1h ja 18.06km
Kõnd 2h:30m ja 15km
Ellips: 30min ja 8km
Pilates 1h

Kokku: 8h:01m:58s ja 81.07km

Täna on puhkekas ja homne näeb ette 30-45 minutit uisku ja 3-4x200m kiirendust ning pühapäeval olen juba platsis Kundas.



Fotod: Erakogu

Näeme,
Liisu

3 comments:

  1. Keegi pole kunagi nii hea, et ei peaks koolitusele minema. Ja kui keegi ütleb et sa sõidad liiga hästi, siis ma arvan, et pigem keegi üritas enesetunnet paremaks teha sul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just täpselt minu mõte. Ütlesin seda ka selles postituses, millele ma teises lõigus viitasin. :)

      Delete
  2. Soovin edu homseks võistluseks Kundas!

    ReplyDelete