21 Jul 2013

Võtame kokku!

Praktika lõpp paistab, 3 päeva veel. Vahepeal käis mõte läbi ka augustis seal tööd teha, aga kuna seal ei ole lihtsalt mu jaoks tööd, siis säilib plaan pärast Kundat Tartusse tagasi põrutada. Äkki on seal tuulega paremad lood, sest no selle viimase nädala ilm ei ole kohe üldse õue kutsunud. Võib olla pole mul lihtsalt piisavalt motivatsiooni, et viitsiks vastu tuult veereda. Kusjuures selle tuule suund on täpselt selline, et see oleks vastu just koju tagasi sõites ning trenni lõpp ja vastutuul ei ole minu jaoks väga positiivne kombo. Või olen ma lihtsalt laisk (ja nõrk).

Tegelikult ei ole hetkel ühtegi head mõtet, mida siia kirjutada. Seega võtan lihtsalt selle viimase nädala arvudes ja lühidalt kokku.

Treeningtundide arv on mõne tunni võrra suurenenud. Seda kindlasti pilatese arvelt, mida ma nüüd siin harrastanud olen ja milles ma uuesti seda mõnu, mida ma kaks aastat tagasi tundsin, tundma hakkan. Täna hommikul ärgates ei olnud ei selg ega jalad valusad. Ja see oli väga positiivne uudis, sest pole juba ammu saanud hommikul trepist esimese prooviga nii alla (kui juba natuke aega käia, siis on kõik jälle timmis), et ei oleks tunnet nagu puujalad oleks all. Ja seda kõike ainult pärast ühte nädalat tublisi painutusi, venitusi ja jõuharjutusi.

Pilates 3h:30m

Neljapäevasest uisust ma juba rääkisin pikemalt ja see jäi ka ainukeseks korraks sellel nädalal, millal ma uisud alla sain. Süda tilgub küll verd ja veidike olen isegi pettunud, aga mis teha. Ma ei taha end katki sõitma minna, sest tean, et ei tunneks sellest lihtsalt mõnu. Ja ma pean hetkel, kui mu motivatsioon on nii madalale langenud, olema sellega ettevaatlik, sest üks äärmiselt sitt trenn võib kõik ära rikkuda. 

Rulluisk 1h:4m:35s 21.78km

Rattasõitu olen ma ainult nii palju harrastanud kui palju ma sellega tööle ja koju tagasi olen sõitnud. Panin needki otsad endale trenni alla, sest ma olen üritanud need lühikesed jupid sõita parajalt kiirelt. Suurt rolli muidugi mängib see, et ma ärkan alati viimasel minutil ja täpselt tööle jõudmiseks on mul tavaliselt aega olnud kuskil 7-8 minutit (umbes 3.1 kilomeetri läbimiseks). Ja ma olen alati täpselt jõudnud! Tagasitee on olnud muidugi mega vastutuul alati, aga ei ole alla andnud (esimene ülekanne on kõige suurem olnud ja tagumine vaheldunud kolme kõige väiksema vahel, olenevalt siis sellest, kas on tõus, langus või tugevam tuuleiil).

Ratas 2h:15m (umbes, sest pole täpset aega mõõtnud) 42.14km

Olen juba maininud, et avastasin uuesti cross trainer'i enda jaoks. Jube igav ja tüütu tegevus, aga hetkel parim alternatiiv uisule/rattale/jooksule, sest õue ma niisama oma nina pista ei taha.

Ellips 1h:40m 24.69km (võimalik, et täna õhtul teen veel 45 min)

Ja siis veel sörk ja EKE.

Sörk 20min 3.60km
EKE 45min

***

Kokku 9h:34m:35s 92.22km

Ja selle kõige kõrvale olen ma ära söönud üüratu koguse maasikaid, vaarikaid (KÕIGE PAREMAD!!), punaseid ja musti sõstraid, tikreid ja siis veel herneid ka sinna otsa ning kõrvale joonud ära meeletu koguse värsket piparmünditeed meega.

Nüüd on aeg võtta ette oma võistluseelne treeningplaan ja Kundaks valmistuda.

Olge tublid,
Liis
Allikad: 9gag

No comments:

Post a Comment