4 Aug 2013

Uudise järelkaja ja nädal 31

WOW!

Kui ma oleks teadnud, missuguse POSITIIVSE laengu see kaalu langus endaga kaasa toob, oleks ma seda varem teinud. Oleks-poleks. Igal juhul on päeva pealt kõik kuidagi tesitsugune. Ma ei oskagi seda paremini seletada.

Mulle tundub, et neist sõnadest siin jääb väheks, aga ma ei oska ega saa ka rohkemat pakkuda Teile, kes Te kõik olemas olete! Aitäh, AITÄH Teile mu kallid sõbrad, tuttavad ja kõik ülejäänud inimesed, kes olid sellest uudisest nii positiivselt üllatunud. Just sellepärast ma seda blogi siin alustasingi.

Mul on millegipärast väga raske pidada endale antud lubadusi. Alati leian mingi vabanduse, miks mitte teha seda, mida ma alguses plaanisin. Sellepärast andsin ma selle lubaduse Teile! Teistele antud lubadusi ma pean. Alati! Isegi, kui ma pean üle oma varju hüppama. Ja kui ei õnnestu, siis proovin uuesti ja kui siis ka ei õnnestu, siis leian mingi teise tee.

Kui ma paar päeva tagasi siia kirjutasin, et nüüd on SEE hetk käes, siis ma ei oleks osanud oodatagi seda, mis edasi toimuma sai. Esiteks muidugi lendas mu blogger õhku ja ei lasknud mind enam ligi, sest siin oli lihtsalt liiga palju inimesi. Kolme päevaga sama palju külastusi kui eelmisel kuul kokku. :) See ei olnud küll kunagi eesmärk, aga edev nagu ma olen, punastan ja ütlen aitäh! :)

 
 Imeline kvaliteet; aga selline ta hetkel on Erakogu


***
Erakogu
Enamjaolt olen siia juba kirjutanud kõigest, mida ma see nädal teinud olen. Üks päev on rääkimata. Aga kõigepealt numbrid.

E Sõudmine Lämmijärvel ehk aktiivne puhkus ~7km ja 1h:08m
T Rulluisutamine+vahepeal 200m sprindid ja lõpus 400m sprindid 17.85km ja 1h:06m:15s
K Rulluisutamine Otepääl 27.16km ja 1h:34m:49s

N Pikad sprindid (600+1200+1800+1200+600) 14.37km ja 37m:21s
    Jalgpall ~20min

R Rulluisutamine+200m sprindid 16.18km ja 40m:03s
L IMM Vooremäel 11.95km ja 1h:30m:02s
P Pilates 1h

Kes ei tea, mis on IMM ehk imitatsioon e suusaimitatsioon, siis lühidalt on see jooks ja hüpped "mägisel" maal (näiteks Vooremäe on selleks ideaalne koht) klassikasuusakeppidega.


 Allikas: 9gag.com

Laupäev nägi ette aktiivset puhkust. Alguses kaalusin ujumist, pole ammu ujunud korralikult trenni eesmärgil, aga siis tuli Suusaklubi poolt pakkumine minna kepikõndi tegema Vooremäele. Selline oli plaan. Kell 10 võeti mind peale ja sõitsime kohale. Meie suureks üllatuseks oli ka meie kullakallis suusatreener end puhkuse ajal laupäevasel päeval voodist välja ajanud ja kohale tulnud. Päeva parim uudis! Plaan oli küll rahulik kepikõnd, aga treeneri kohalolekuga muutus see kohe imitatsiooniks. Sirged ja langused joostes ja tõusud (ja need on ikka korralikud tõusud seal) reipalt, soovitavalt hüpetega.

Esimene pool oli üllatavalt kerge, kuid siis tegin ma saatusliku vea ja ütlesin välja oma arvamuse, et oli üllatavalt kerge. Kohe keerati võsa vahele ja pandi "seinu ronima". Lõpu kilomeetrid olid juba päris pain, aga seltskonnas ei tule neid loobumismõtteid.

Ja mina, kes ma jooksmist üritan alati vältida, sain isegi selle osaga väga edukalt hakkama, sest ma reaalselt jooksin ka. Ja isegi ei tundund, et tahaks pooleli jätta, et ma ei viitsi või ei jaksa enam. Okei, lõpus küll ei jaksanud enam, aga ikka jooksid. Viimased 400m, siis kui auto juba puude vahelt paistma hakkas, panin isegi tempsi juurde. See tuli iseenesest. Ma lihtsalt tahtsin ruttu ära lõpetada selle trenni.

Pärast endost vaatasin, et tegin oma 10km jooksurekordi ka 10km ja 1h:13m:14s. Ma ei jookse tavaliselt kunagi nii pikki otse. Ma tavaliselt pean end enne ära põrutama kuhugile, et üldse sellise pika jooksu mõte pähe tuleks.

Aga pärast oli tunne super. Uni tikkus küll peale, aga mõtlesin, et lahendan selle probleemi ja lähen peale pesu magama. Mu ülemisel naabril olid teised mõtted. Mul tekkis kahtlane tunne, et ta tahtis mulle kangesti külla tulla (kahjuks ei olnud see minu nali :( ), sest ta puuris ja haamerdas terve päeva. Ma ei kujuta ette, mida tal seal nii palju puurida oli üldsegi. Täna hommikul läks sama jant edasi. Õnneks praegu on juba vaikus majas ja ma saan rahus oma pühapäevaveini nautida suusahüppajate seltskonnas. Suusahüppajad on küll teleriekraanil, aga kärab kah raskel ajal. :D

Aga olge tublid ja näeme juba varsti Kalevipoja Rulluisumaratonil Peipsi ääres. Minul küll on veel enne vaja läbi teha üks suusalaager Haanjas, aga ma pean vastu, karmi treeneri pilgu all ei saagi teisiti! ;)

Palju päikest,
Liisu

No comments:

Post a Comment