2 Aug 2013

Võtsin julguse kokku ja...

Oeh! Eile rääkisin miinus kolmekümnest kilogrammist. Tõepoolest olen uhke selle üle ja aitäh kõigile, kes mind selle puhul õnnitlesid. Teie sõnad on mulle väga suureks abimeheks ja motivatsiooniks rasketel hetkedel. Täna sirvisin oma fotoalbumeid ja sattusin jälle selle pildi peale, mille ma olin ära peitnud oma arvutisügavustesse, et siis emotsionaalselt kõige hullematel hetkedel, seda vaadata ja end reaalsusesse tagasi raputada. Ma arvan, et ma ei liialda kui ütlen, et see on kõige jubedam pilt üldse mis minust tehtud on.

Täna võtan ma julguse kokku ja panen selle siia üles, avalikult. Ärge siis liiga karmid olge. Asja pehmendamiseks panen juurde ka ühe uue pildi, võrdlemiseks.

See esimene on tehtud aastal 2010, ülikooli rebaste ristimise päeval. See oli hetk, kui mu kaal oli kõrgeim, mis ta olnud on. See teine on tehtud täna. See on hetk, kui mu kaal on samasugune nagu see oli siis, kui ma olin 12 aastane.

Erakogu

6 comments:

  1. ei ütleks küll, et see esimesel pildil sina oleksid :) päris palju oled ikka muutunud :)

    ReplyDelete
  2. Liisu, sa oled nii ilus...nii seest kui väljast! :)

    ReplyDelete
  3. Väga tubli!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. imeilus neiu ! :)

    ReplyDelete
  5. Niiiiiiiiiii äge oled Liisu! Mega uhke su üle! Suur motivatsioon mulle ka :)

    ReplyDelete
  6. Tõeline iludus! Ja niiiii tubli oled!! :)

    ReplyDelete