19 Sep 2013

Ei tea kas peaks ametit vahetama?!

Õnnelik rattur Erakogu
Eile rattale poodi järgi minnes ei läinudki asi nii libedalt. Alguses prooviti ratast poes. Siis hakkas klots vastu pöida käima. Keerasime selle korda. Järgmine hetk hakkas tagajooks vastu raami käima. See sai ka korda pandud. Istusin siis rattale ja hakkasin kodu poole sõitma, aga poole tee peal hakkas jooks uuesti vastu raami käima ja ma olin sunnitud otsa ümber pöörama ja tagasi minema. Ega need näod seal väga õnnelikud jälle seda ratast nähes ei olnud, aga see selleks. Probleem, miks see ära vajus, oli selles, et seal on poltide asemel kiirkinnitus ja see lihtsalt ei sobi sinna. Enne ei olnud sellega probleeme sellepärast, et see oli lihtsalt jõuga kinni kangutatud... Lõpuks sain sealt ikka tulema ja isegi koju jõudsin. Tegin õhtul veel paar lühemat sõitu ja olin lihtsalt elevil selle pärast. :)

Kuigi eilne õhtu venis jälle pikale, siis täna hommikul üles ärgates oli käes lõpuks see hetk, kui isu oli nii suur, et ma lihtsalt võtsin end kokku ja läksin ratta selga. Riietega tuli veidike mängida, sest ilm oli veidike vihmane. Rattapüksid on mul lühikesed, sellepärast tõmbasin pikad retukad veel nende alla. Peale paksem BONTi jakk ja kätte kindad. Vahepeal hakkas palav, aga see isegi ei häirinud, sest ma olin nii õnnelik selle ratta seljas, et ma lihtsalt terve tee naeratasin.

Mingit kindlat plaani ei olnud, et kuhu või kui kaua sõidan. Kuidagi juba sõites lihtsalt keerasin end suunaga Ülenurme poole ja sealt edasi juba Kambja suunas. Ilm oli tegelikult väga hea. Selles mõttes, et mitte mingit tuult ei olnud ja kuna riided olid ka parajad, siis külm ei hakanud.

Ma pole juba väga väga ammu nii palju sportimist nautinud kui täna. Alguses küll oli pulss sutsu kõrgel (~154bpm), aga hiljem juba langes see 135-145bpm'i juurde ja jäigi sinna.

Eelmine kord kui ma ratast sõitmas käisin, siis ma pöörasin ennast ümber Ülenurme valla sildi juures, seal kus on see 1 km 5% langust. Seekord ma tahtsin sealt alla sõita. Poole languse peal küll mõtlesin, et kuidas ma sealt pärast küll üles saan, aga see alla sõit oli seda väärt.

See laskumisel "kihutamine" oli nii super mõnus ja vabastav, et ma jätkuvalt võikski ainult neid sõita, kui pärast ei peaks üles jälle ronima.  See hetk kui käigud otsa said, viskasin pilgu tagarattale. Korraks lõi seest õõnsaks, sest see on ikka päris kaheksas ja vibreeris all. Palvetasin endamisi, et see sealt alt ära ei lendaks. Loodame, et seda ei juhtu, aga nagu mulle eile öösel linnas öeldi POHH-YOLO-SWAG. Ja ülestulek ei olnudki nii karm, kui ma kartsin. Lõpuks küll viskas pulsi lakke, aga õnneks taastus see ka päris kiirelt.

Kuna raam on veits suur mulle ja sellest tingituna passatka vale, siis lõpuks väsitas selle seljas istumine mind päris ära. Selg jäi kangeks ja küünarliigesed valusaks. Proovisime pärast trenni lenksu tõsta, aga see ei läinud läbi, sest kogu see esiotsa kupatus on seal ühes tükis. Keerasime lenksu lihtsalt natuke üles poole. Äkki toimib ja kui ei toimi, siis saab alati tagasi keerata. Aga no see selja- ja küünarliigesevalu ei olnud võrreldavgi sellega, mida mu strateegiline koht tundis. Olid küll rattapüksid jalas, mis tundusid rohkem kui pampersid, aga no ma pole end ammu juba nii ebamugavalt istudes tundud. Isegi pärast sõitu oli veel tükk aega valus. :D

All in all oli see ikkagi hea mõte teha see ratas korda. Tänane hea emotsioon sõidust viib mind kohe kindlasti vähemalt ühe korra veel see nädal sadulasse. Kõik oleneb ainult ajast. Homme isegi võiks, aga õhtul pean olema kliinikus öövalves ja ei tea, kas maksab end väsitama minna. Ehk siis nädalavahetusel. Asti lubas ka kaasa tulla! Äkki soovib keegi veel ühineda. Teeks ühe rahuliku sõidu? :)

Distants: 33.76 km
Aeg: 1h:16m:55s

Avg: 26.3 km/h
Max: 41.8 km/h

Pulss: 147/177 bpm

Püss Erakogu

No comments:

Post a Comment