3 Sep 2013

Esimene tegus peaaegu-koolipäev

Eile keelas treener mul igasuguse trennitegemise vähemalt kaheks päevaks ära. Tegelikult õige ka, sest ma tõesti olen haige. Eile (ja täna) võtsin paar pitsi pipraviina. Tegi lõõrid lahti. Täna veel ajasin hoolega endale põdrasambla teed sisse, mis on äraütlemata vastiku maitsega (isegi vastikum kui pipraviin, kõige hullem on muidugi võtta enne üks pits ja siis muu pealejoogi/-söögi puudumise tõttu seda samust teed peale juua). Loodan, et homme on juba veel parem.

Tänane möödus täieslikult kooli ja Tartu RUK'i asju ajades. Päeval viis tee mind kooli esimese kursuse loomaarstide infotundi, oli ju vaja oma kullakallist vet-tudengite Seltsi tutvustada. Seal kuulsin ka natuke lähemalt sellest kuulsast kõrgharidusreformist, millesse ma lihtsalt ei ole viitsinud enne ise süveneda, puhtalt sellepärast, et kõigi näidete põhjal, mis mulle toodud on sellest, ristisin ma juba eos selle täielikuks läbikukkumiseks. Ega ma palju mööda ei pannud. Minu, kui tudengi jaoks (ja sain aru, et ka ülikooli enda jaoks), on see tegelikult täielik idiootsus ruudus. Aga muidu oli tore näha neid natuke hirmunud, aga samas nii elevil nägusid. Neljandal, ei juba kolmandal kursusel Te enam nii, kullakesed, välja ei paista. :)

Vaieldamatult kooli kõige tegusamad tütarlapsed! Erakogu


Riidekapp sai ka täna täiendust. Esiteks uus klubi särk, mida ma seljast enam ei tahtnud võtta ja siis veel väike šoping Tartu kaltsukate maastikul. Ärge öelge midagi. leidsin endale ühe kleidi (ja pluusi ja pintsaku), milles ma end enam ära ei tundnud. Täiesti tavaline little black dress, aga sellest väiksest pontsakast Liisust ei olnud enam haisugi (kui siis natukene). Ja see on äraütlemata hea tunne!

Õhtul veel väike istumine naistega, et ikka see suvi ära saaks saadetud ja nüüd on aeg homset koolipäeva ootama jääda. Ega väga ei taha. Samas nagu tahaks ka. Tõenäoliselt paari nädala pärast kaob see väike elevuseuss mu seest täielikult ja mõttes on ainult üks- saabuks juba ometi jälle suvi.

Äärmiselt trennivaene postitus, aga mis teha. Haigus ei hüüa tulles ja enne hooaja viimast võistlust on VÄGA  nadi haige olla. Ma pean iga hinnaga laupäevaks terve olema! Ja selle nimel olen ma valmis alla kulistama pipraviina ja peale võtma põdrasambla teed.

Ahjaa, peaagu unustasin. Minu rulluisuneiu kuulsus käib minust sammu võrra ees. Esiteks on ülejärgmisel nädalal plaanis oma armsas Rocca al Mare koolis paar rulluisutundi anda ning siis täna küsis üks mu õppejõududest kõva häälega üle ruumi "Kas sina oledki see rulluisuneiu?", mille peale ma ainult naeratada ja noogutada oskasin. "Ja mina ei tundnudki sind ära! Ei, väga äge!" :)

Liisu-piišu

5 comments:

  1. Ilusat alanud kooliaastat!
    Ära sa nüüd haigusele alla vannu, mu lootused laupäevaks on kõik sinule rajatud ;-) , oma varsaaruga panin end ju ka pikale distantsile kirja ja pärast seda ei julge ma väga lubada, et Iizis väga kasulik saan olla (taotlen sellega aasta parasiidi tiitlit).
    Kui ikka pipraviin ja põdrasambla tee ei aita, proovi siis igaks juhuks põdrasambla viina.

    ReplyDelete
  2. Ma tänan!
    Katsun end ikka terveks saada, täna on juba nina ja bronhid lahtisemad kui eile ja loodan, et homme on veel parem.
    Laupäeval plaanin ma startida 14:30, mitte 16:00. Kui sa ka selleks ajaks uuesti starti jõuad, siis ma võin sinuga koos parasiiti mängida, et sa üksi ei peaks end halvasti tundma. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoian sulle esmalt tervenemiseks pöialt ja laupäeval hõigun raja äärest siis. Ma lähen Iizitan selle hilisema satsiga.

      Delete
  3. Saa terveks jah, siis saan ka näha, kui pikalt sulle 14.30 algaval võistlusel kaotan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kardan, et Sa ei kaota laupäeval mulle, pigem nagu vastupidi :)

      Delete