12 Sep 2013

Hea tuju ei hüüa tulles e pildid mis teevad mul tuju veel paremaks!

Eile oli mul koolis selles samas loengus, kus ma eelmine nädal lihtsalt mitte vabatahtlikult magasin, nii palju aega, et ma kaevasin ennast Facebooki (ja interneti) sügavustesse (internet on imeline asi, siit saab teada asju, mida sa üldse ei plaaninud teada saada). Leidsin veel paar unustusehõlma langenud pilti endast ja kuna ma täna ärkasin super hea tujuga üles, juba kell 6, ja täiesti iseseisvalt, ilma igasuguse piniseva abivahendita, siis otsustasin need siia üles panna. Nende piltide vaatamine teeb mu tuju nüüd veel paremaks. :) Enjoy!

2010 detsember Foto: Kärt Mäe
2011 august Foto: Hannes-Martin Eenmaa
 2011 oktoober Foto: Erakogu
 2012 mai Foto: Erakogu

Detsember 2012 Foto: Erakogu

2013 september Foto: Erakogu

Olge ilusad,
Liisu

3 comments:

  1. wow imeline oled! :)

    ReplyDelete
  2. see 2013 sept pilt võiks ikka olla selline, kus seda uuesti avastatud taljet ka näha on! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võtan teadmiseks! :D Katsun selle asja lähitulevikus korda ajada. :D

      Delete