4 Sep 2013

Magamine on nõrkadele...

Natuke piinlik tunnistada, aga oma teise päeva esimese loengu magasin ma lihtsalt maha (esimesest päevast ma ei hakka üldse rääkimagi). Kuulsin hiljem, et 15 minutiline vaheaeg oli olnud. Ei tea, ei kuulnud...magasin. Arvate, et ma magasin lihtsalt sisse? Puhkasin oma mõnusas soojas voodis, millest on lihtsalt kohutavalt raske end hommikuti üles saada? Oh ei! Ma jõudsin kooli. Jõudsin isegi loenguruumi. Isegi kohvi jõudsin veel endale teha koolis ja seda juua, aga selle toime oli liiga aeglane, sest umbes 5 minutit pärast loengu algust, langes mu pea lauale. Ta ise langes, ma ei suutnud enam võidelda.

Asi ei olnud selles, et ma oleks magamata öösel olnud. Ma läksin pool 11 magama ja lasin kella kuueni välja. Ühe jutiga. Ausalt öeldes pole seda juba ammu juhtunud, et ma õhtul magama lähen ja siis alles hommikul, siis kui kell heliseb, sealt samamoodi üles tõusen, ainult soeng on sassis ja nägu on padjane. Aga siis kui on vaja üleval olla, koolis olla, siis jääb sellest unest ALATI väheks.

Võib-olla aitas kaasa ka jube igav loeng ja teadmine, et ma saan sama informatsiooni pärast raamatust ka kätte ja seda tunduvalt lühema ajaga kui poolteist tundi.

Eile jõin päeva jooksul 4 tassi kohvi. Õhtul kella seitsme paiku koju jõudes olin ma aga nii väsinud, et pidin ennast robotlikult sundima kõiki koduseid toimetusi tegema. Ja siis, kui ma otsustasin hetkeks voodile toetuda ja Euronews'i vaadata, ma juba tukastasin. Poole tunni pärast üles ärgates jõudsin ennast ainult kiruda, et poleks pidanud end istuma sättima, oleks võinud selle tunnikese veel vastu pidada ja siis õndsat und 9 tundi nautida.

Täna pärast kooli ootab mind sell hooaja viimane tähtis trenn. Viimane tähtis trenn enne viimast võistlust. Loodan, et saan enne seda veel ühe pisikese uinaku oma tihedasse graafikusse vahele pressida. Äkki on jalg kiirem. Ei teagi, mis seis praegu mul on. Viimased kolm päeva olen ilma trennita olnud ja üritanud eelmisel nädalal tehtud vigu parandada. Võrreldes eelmise nädalaga, isegi võrreldes mõne päeva taguse ajaga, on olukord parem.

Vaatab, mis saab!

Erakogu

No comments:

Post a Comment