21 Sep 2013

Mida ei ole seda ei ole!

Kuradi Mati!!!!

Neljapäeval vastu reedet 3h und. Mõtlesin, et teen selle tasa väiksese lõunauinakuga reede päeval, aga pagana pihta...tuli see uni jah! Muidugi ta tuli! -.- Sama targalt nagu ma voodisse heitsin, ma sealt ka tunni pärast üles tõusin, täpselt sama väsinud, kuid tunni võrra vaesem. 

Reede öösel istusime me kliinikus öövalves. Umbes iga tunni tagant käisime patsiente pissitamas-paitamas-süstimas. Oleks võinud küll ju magama minna vahepeal, aga ei. Meie laulsime, mängisime kaarte, rääkisime lolli juttu ja olime üleüldse umbes sarnases olekus nagu siis, kui oled ära joonud pudeli veini...üksinda.

Kell neli hommikul oli viimane süst vaja teha ja siis oli järgmine kohtumine arsti ja abilisega alles kell pool seitse. Mõtlesime, et magame siis. Kutsaga läks umbes pool tundi ja siis kui me lõpuks vooditeni jõudsime, olime me juba nii väsinud, et me lihtsalt laulsime. Lastelaule, Koit Toomet ja Inest. Ei no iseenesest oli väga viis õhtu ja öö, aga see uneke jäi küll väga üürikeseks.

Töölt koju jõudes mõtlesin uuesti uinaku peale, aga miski putukas hammustas mind ja ma hakkasin koristama. Umbes kaks tundi koristasin ja siis langesin voodisse...uni tuli. Ja siis helises telefon, toiduabi pakett jõudis kohale. Ma ei teadnud, kas rõõmustada või kurvastada...

Pärast seda lihtsalt aeg kadus käest ja nüüd ma istun siin, kell on varsti 10 ja mina ei ole juba umbes 52 tundi korralikku und näinud. Kas tõesti peab tablette sööma hakkama?! Ei taha nagu väga.

Stress see ei ole. Mul ei ole stressi hetkel. Ma ei saa aru, mis see on. Lihtsalt ei jõua kohale.

Allikas: Internet


Liis "Unetu" Uusaed 

1 comment:

  1. See on ülisuur üleväsimus :) Läheb üle. Usu mind ;)

    ReplyDelete