1 Sep 2013

September, mine koju!

Kuidas see jälle nii saab olla, et see pagana september jälle käes on? Ülehomme juba jälle kool, täna veel saab ringi "laaberdada" ja viimast päeva nautida... Ja nüüd kui august läbi on, oleks paslik üks kokkuvõtte postitus ka ju teha.

August...olid tore, kahju, et nii lühike. Trenni mõttes pole ühes kuus nii palju veel teinud trenni. Imestan isegi, et terve kuu peale oli ainult 2 päeva, kui ma tõesti mitte midagi ei teinud, isegi mitte ei jalutanud.


Piinlikult vähe ratast! Kurb kohe sellepärast natukene. Minu selle aasta rattasõidu 1000km piir jääb vist saavutamata... Järgmine nädal saan ma küll enda kasutusse ühe vana Sputniku, äkki see viib mind rohkem sadulasse. Kuigi pärast Tallinna maratoni ei tohiks ma kolm nädalat vähemalt mitte midagi teha. Otsused otsused... Uisku on see-eest jälle omajagu tehtud, nii nagu peab.




Kokku tuli augustis 481 km ja 43h:43m:02s. Olen väga rahul! Tunne on hea, väsimust ei ole, mingi vorm on olemas!

Edasiste plaanide kondikava sügiseks ja talveks on juba kokku pandud, aga ma ei hakka hetkel neid lahkama. Igal asjal oma aeg :)


Liisu

No comments:

Post a Comment