26 Oct 2013

5. EMT Rullituur- Meister 2013

Sain eile lõunani magada või õigemini niisama lebotada. Nii hea oli! Tõesti oli hea! Ja siis juba sai vaikselt õhtuks valmistuma hakata.

Eile lõppes 5. EMT Rullituuri hooaeg. Selleks oli vaja Tallinnasse sõita. Tekkis küsimus, et miks ometi see Tallinn nii kaugel peab olema. Ja see tuli kaks korda sama õhtu/öö jooksul ju ette võtta. Aga vaja oli minna! Mu meistrimedal ootas mind! Võimalik, et teiste vanemate olijate jaoks tundub see kui üks suur nali, aga ma tegelikult ka tahtsin seda medalit saada. See on minu jaoks tõestus selle kohta, et 2013. aasta suvi oli siiamaani kõige parem suvi mu elus! Mulle öeldi eile, et teist nii suurt fänni vist ei ole kui mina. Võimalik :) Ja ma olen ka täiesti uhke selle üle!

Jõudsime kohale õigel ajal. Inimesi oli vähe kuidagi, õnneks õhtu jooksul tuli neid juurde. Kõigepealt natuke pilte (Asti, sa oled kuulus!), siis tänud sponsoritele ja partneritele ja siis sai alguse autasustamine. Kahju ikka, et IIZI N ja M klassi ei autasustada. Oleksin saanud oma III koha eest natuke nänni. Aga ega see 'mitte autasustamine' ei muuda seda kohta minu jaoks vähem tähtsamaks. Sõitsin ma ikkagi esimest hooaega (ja ma ei tea kui palju ma seda korrutanud juba olen) ja ma tean, et mul on kõvasti arenguruumi, aga kui ma saan need takistused ületatud, mis seisavad praeguse minu ja parema minu vahel, siis ma usun, et ma olen võimeline palju enamaks.

Erakogu

Aga kätte ma ta sain ja lisaks veel teiste klubiliikmete, kes kohal ei olnud, medalid ja autasud ja nännikotid. Ma ei mäleta enam mitu korda ma seal ees käisin (kindlasti vähem, kui Läti esindaja Laima). Aga ei kurda! :D Sain isegi Eesti Meistrivõistluste hõbemedalit kanda. Äkki kunagi saan ka päris enda oma....?! Aga võtame üks samm korraga. Ei mingit ette mõtlemist ja analüüsimist. Elu on elamiseks (ja sportimiseks ja võistlemiseks).

Nüüd on siis 5ndale ja minu esimesele EMT hooajale punkt pandud. Täna saab veel klubiga sellele 2013nda aasta rullihooajale punkt panna ühe väikese aktiivse puhkuse (mis võib muutuda väga lihtsalt ka hooaja viimaseks võistluseks), mullivanni, sauna ja toreda seltskonnaga. Mina sain oma tänase ülesande juba kätte, loodan, et ei vea alt kedagi. Muidugi üks väike probleem on. Ma olen maganud nimelt umbes täpselt 0 tundi. Täiesti ilma põhjuseta, lihtsalt ei olnud und.

Aga olge mõnusad ja loodan, et hoiate ka edaspidi näppu pulsil ja elate mulle kaasa! See on mulle kõige muu kõrval üheks suureks motivatsiooniks.

Ja muidugi aitäh uisutreenerile ja suusatreenerile ja kõigile muudele tegelastele, kes ei ole olnud kadedad oma teadmisi minuga jagama. Luban neid ja Teid kõiki südames kaasas alati kanda ja paremaks saada! :) Ja aitäh Jaanusele, kes on loonud sellise ägeda rulluisuvõistluste sarja nagu seda EMT Rullituur on! Näeme juba järgmisel aastal stardis!

Kogu rullihooajast võid lugeda lähemalt SIIT.

Aa, ja siis ma mõtlen, et peaks tihemini oma imelist gmaili postkasti avama. Sinna kukub aegajalt ikka üsna huvitavaid ja ägedaid pakkumisi. Varsti lähemalt, siis kui asi kindel on. Ma nimelt ei taha ära sõnuda midagi! :)

Palju pidu teile,
Liisu

Erakogu

Ja siit ka tänane päevaküsimus. Kas ma peaksin oma juuksed jälle lühikeseks lõikama?


No comments:

Post a Comment